Gekke Ramses!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Gekke Ramses!

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik kwam thuis van mijn werk, maar liep meteen door naar het toilet (Tja, soms heb je dat... :oops: ) zonder aandacht aan de honden te besteden. Pandora kwam langs op het toilet en dacht "Nu jij toch op de goede hoogte zit kan ik best uitgebreid komen 'kroelen en dweilen' (dweilen is zoenen op z'n Pandora's)" dus die maakte er een 'toiletfeestje' van en ik deed lekker mee :D Na een paar minuten hoor ik mijn jongen 'miepen' en 'zeuren' vanuit de woonkamer :confused: Dus ik kijk om het hoekje of er een kat in de deuropening zit te studeren voor 'portier cq uitsmijter' en hem er niet langs liet maar dat was niet zo :confused: Ik begreep er niet veel van waarom hij niet kwam meefeesten want ook hij is dol op 'toiletfeestjes' en komt er normaliter gewoon bij en dringt zich overal tussen.
Toen ik weer de kamer in kwam en het tapijt op liep was hij dolgelukkig en begroette me alsof ik jaaaren was weggeweest ipv een paar uur (mijn eega was net anderhalf uur weg dus zo lang waren ze nog niet alleen) hij wist van gekkigheid niet wat hij moest doen.
En daarna gingen we even naar buiten, net als altijd, dus hij sprint enthousiast de tuin in.

Ineens begon het me te dagen :dom:
Het normale patroon is: Binnenkomen, alles rustig wegzetten, en dan de honden begroeten op het tapijt, en daarna naar buiten.
Ik begroet ze dus expres op het tapijt omdat ze dan in hun enthousiasme niet kunnen uitglijden op het laminaat als ze door mijn benen kronkelen en zo doe ik dat al jaren. Het patroon was onderbroken en dat gekke gewoontedier stond op het tapijt te wachten op zijn begroeting terwijl Pandora en ik lol hadden in het toilet.
Gekke Ramses! :mafkees: "Het hoort zo en niet anders want anders snap ik het niet meer!" :cry: (een vleugje autistisch is 'ie wel hoor :D )
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

:lol: gekke ramses :lol:
Maar wel knap dat hij ondanks het toiletfeestje niet van zijn routine afweek :D
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Wij hebben hier ook regelmatig een toiletfeestje hoor ;)
cindyjanssen

Ongelezen bericht door cindyjanssen »

Haha :lol: dat is grappig!
Wij zijn zelf net verhuisd en onze Senna snapt er niks meer van :confused: ze staat af en toe gewoon maar te staan! Wel zielig eigenlijk :cry:
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Hier ook toiletfeestjes :oops: :D
Mijn eigen schuld, er zit een deur...en die laat ik soms open..
Soms verdenk ik Nick ervan dat hij profiteert van de situatie. (lees: ze kan geen kant op nu!)
'Procedures' zijn Nick ook niet vreemd hoor.
Zó moet het want zó doen we het altijd......zoiets?
Ach, ik zie het maar als duidelijkheid/aangeleerd gedrag/zekerheid etc..
En heb er eigenlijk ook wel lol om. :)
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Een typisch Ramses aktie, zoals ik hem ken. Het is net als met een balletje gooien. Wijk je af, door er 2 tegelijk te gooien, begrijpt ie er geen snars meer van. :lol: :lol: :lol:

Maar ach.... het is gewoon een lekker ding :verliefd1: .
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Gekke Ramses :confused: gewoon goed opgevoed :D :lol: :D
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Wat een heerlijk portret. :D
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Familie van Nino, kan niet missen :D
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D lekker ding!
hier roepen we regelmatig tegen de heren...autismewat!! :lol: als we eens afwijken van de routine en de heren het even niet meer snappen :roll:
ach past hier prima in het systeem denk ik dan maar :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

marions schreef:Hier ook toiletfeestjes :oops: :D
Mijn eigen schuld, er zit een deur...en die laat ik soms open..
Soms verdenk ik Nick ervan dat hij profiteert van de situatie. (lees: ze kan geen kant op nu!)
'Procedures' zijn Nick ook niet vreemd hoor.
Zó moet het want zó doen we het altijd......zoiets?
Ach, ik zie het maar als duidelijkheid/aangeleerd gedrag/zekerheid etc..
En heb er eigenlijk ook wel lol om. :)
Ik had er ook lol om... toen ik eenmaal in de gaten had wat er nu eigenlijk aan de hand was :D
Het is ook wel typisch een actie voor Ramses, die heeft echt steun aan bepaalde patronen (onthoudt patronen ook heel snel) en kan zo verbaasd zijn als iets ineens anders gaat dan anders. Pandora past zich altijd naadloos aan aan de situatie, die heeft ook niks met vaste patronen, behalve wanneer ze haar extreem goed uitkomen ("Nu krijg ik altijd eten!") , verder zijn patronen er om te doorbreken (Goh, ze lijkt eigenlijk best veel op haar vrouwtje :oops: )

Wij zijn hier dol op toiletfeestjes, de katten ook :D Want inderdaad, als we geen visite hebben staat de toiletdeur eigenlijk altijd open :oops: Als die ineens dicht gaat staat er dus altijd wel een kat voor de deur te blèren dat hij naar binnen wil of ze staan aan de deur te krabben want "goh, wat zou er daar voor geheimzinnigs gebeuren als wij niet naar binnen mogen?" :confused:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

EricaM schreef:Een typisch Ramses aktie, zoals ik hem ken. Het is net als met een balletje gooien. Wijk je af, door er 2 tegelijk te gooien, begrijpt ie er geen snars meer van. :lol: :lol: :lol:

Maar ach.... het is gewoon een lekker ding :verliefd1: .
Ja, inderdaad, daar snapt hij ook nog steeds niks van! :lol: Soms zeggen we echt: "O, nu gaan we even Ramses pesten!" en dan doen we de 'truc met de 2 ballen' :twisted: Hij snapt het echt niet! :blij:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Nino&Toosje schreef:Familie van Nino, kan niet missen :D
Zou zomaar kunnen :D Het zou inderdaad een actie van Nino kunnen zijn :lol:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

roef schreef::D lekker ding!
hier roepen we regelmatig tegen de heren...autismewat!! :lol: als we eens afwijken van de routine en de heren het even niet meer snappen :roll:
ach past hier prima in het systeem denk ik dan maar :D
Inderdaad, een hond past zich toch goed aan aan zijn leefsituatie :D
Voor mij is het net werk... daar kom ik dit soort situaties ook tegen maar dan met pubers. Misschien dat Ramses daarom zo goed bij me past :verliefd1:
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ahhhh arme Ramses maar netjes op de juiste plek wachten terwijl de dames feesten op het toilet :D

Keo komt ook regelmatig mijn oren wassen op het toilet, hier nog zo een die de moeite niet neemt om de deur dicht te doen :lol:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Plaats reactie