Hij houdt zoveel van douchen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Hij houdt zoveel van douchen

Ongelezen bericht door milo »

King is echt gek op douchen. Heerlijk gemasseerd worden, lekkere warme straal, dan heerlijk afgedroogd, weer dikke massage natuurlijk en dan: Fohnen!!!! Oh wat een genot, die warme lucht door de vacht, King gaat er gewoon voor liggen, rollebollen, net zoals hij in het gras doet wanneer hij blij is :)

Is dat nou normaal? En dan ook een dag later door een vieze rotte vis rollen om het hele ritueel nog eens over te doen?

... zucht, wat een hondenleven ;)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik zou er ook alles voor over hebben :lol:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Lekker hoor dat visverhaal :kots: heb je alle lucht er uit kunnen krijgen?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

he bah King viespeuk :D
het is maar goed dat je van douchen houdt :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

Basto houdt er ook erg van! Die bruine boef glipt elke keer in de badkamer in de hoop een plasje water te vinden om daar vervolgens nonchalant in te gaan liggen.. of nog leuker! Als ik of mijn vriend aan het douchen zijn, gewoon bij je benen gaan zitten.. :lol: leve het slot op de deur :D

Als het maar nat is ;) daarna lekker hard met de handdoek wrijven en hij kan zijn geluk niet op :D

just the same ;)
Brave

Ongelezen bericht door Brave »

hahahaha heerlijk toch? geef mij zo'n leven!
maar wat een gedoe elke keer weer! hier is brave nog niet gedouched maar hoorde van zijn vorige baasje dat hij de trap niet op durft. prima houden zo! is boven toch echt nog even van onze kat en de kids... maar ja.. er komt een keer dat ie gedouched moet....
nog niet zo over nagedacht.... kan in de zomer nog wel met de tuinslang..
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Basto! schreef:Basto houdt er ook erg van! Die bruine boef glipt elke keer in de badkamer in de hoop een plasje water te vinden om daar vervolgens nonchalant in te gaan liggen.. of nog leuker! Als ik of mijn vriend aan het douchen zijn, gewoon bij je benen gaan zitten.. :lol: leve het slot op de deur :D

Als het maar nat is ;) daarna lekker hard met de handdoek wrijven en hij kan zijn geluk niet op :D

just the same ;)
Nou inderdaad, ik combineer het altijd, nat word ik toch als ik hem douche :) Dan blijft hij echt bij me staan, hoofd onder de straal, rare hond :P

Maar mensen, vis gaat er dus niet uit na 2x wassen met heel veel shampoo...
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Plaats reactie