Kleur van de ogen
-
- Hele grote hondenneus
Kleur van de ogen
Ik weet niet precies onder welke categorie deze vraag valt, dus daarom eerst maar hier geplaatst.
Flits is nu 4 maanden. Zijn ogen zijn in de loop van de tijd verandert van 'blauwig' naar donkerbruin.
Nou is mijn vraag, hoe lang duurt het voordat de ogen echt de originele en blijvende kleur hebben?
Kunnen ze nog lichter of donkerder worden of hebben de ogen gelijk de blijvende kleur?
Alvast bedankt weer voor jullie reacties!
Flits is nu 4 maanden. Zijn ogen zijn in de loop van de tijd verandert van 'blauwig' naar donkerbruin.
Nou is mijn vraag, hoe lang duurt het voordat de ogen echt de originele en blijvende kleur hebben?
Kunnen ze nog lichter of donkerder worden of hebben de ogen gelijk de blijvende kleur?
Alvast bedankt weer voor jullie reacties!
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Hij zal nu zeker al de blijvende kleur ogen hebben
met zijn 4 maandjes. De meeste labs hebben bij het verlaten van het nest al hun bruine ogen als het goed is, soms schijnen ze nog iets blauw door heb ik van andere mensen gehoord hier op het forum.
Maar onze pups zijn allemaal vertrokken met prachtig donkerbruine ogen met 8 weken
Dus Flits zijn ogen veranderen nu niet meer, en houd hij dus de mooie donkere kralen

Maar onze pups zijn allemaal vertrokken met prachtig donkerbruine ogen met 8 weken

Dus Flits zijn ogen veranderen nu niet meer, en houd hij dus de mooie donkere kralen

-
- Hele grote hondenneus
Max hebben wij eerder mogen ophalen dan gebruikelijk en had toen nog blauwige ogen. Inmiddels heeft hij prachtige bruinen ogen met een kleine blauwe gloed erin als het licht op een bepaalde manier schijnt
Bij Max heeft het wel een aantal maanden geduurd voordat hij bruinere ogen kreeg.

Bij Max heeft het wel een aantal maanden geduurd voordat hij bruinere ogen kreeg.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
- Kleine hondenneus
Toen Kenzo het nest mocht verlaten met 7,5 week had hij nog blauwe ogen, de week erop waren ze groen en vanaf een maand of 3 veranderden ze steeds meer in een amber-kleur.. Nu is Kenzo ruim een jaar en toch worden zijn ogen steeds donkerder.. Om de pupil zit nu een donkerbruine kring die zich steeds verder uitbreidt..
Vanaf een maand of 4 zal de kleur nog weinig veranderen..
Vanaf een maand of 4 zal de kleur nog weinig veranderen..
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
-
- Speurneus
Toen we Noah mee mochten nemen waren zijn oogjes nog blauwig, nu heeft hij groenige ogen met een gelige rand erin 

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...