Ik ben nieuw hier op het forum daar ik sinds 2 dagen mijn labje heb.
Dit is niet mijn 1ste pup (wel 1ste labrador pup) heb in het verleden een amstaff gehad en een benner senne.
Nu had ik enkele vraagje over mijn labje, ze is momenteel bijna 9 weekjes oud en afgelopen nacht was het de 3de nacht dat ze bij ons doorbracht.
Uiteraard gebruiken wij een bench om haar de nodige rust te gunnen maar alsook aan zindelijkheidstraining te doen. MAAR
Nacht 1 was dramatisch, we zijn rond 00.10u met haar laatste keer buiten geweest en dan in haar bench gestoken met een doekje waar geur van broertjes en zusjes nog op zaten en wat speelgoed, maar niets heeft geholpen ze heeft heel de nacht door gejankt, en serieus gejankt, wat een decibels zitten in zon labrador pup seg
2 de nacht vant zelfde rond 00.30 buiten dan in bench en dan tot 6 uur terug super hard gejankt, ocharme mijn buren, gelukkig zijn het zon schatjes.
Gisteren 3de nacht dacht ik dat er een mirakel gebeurtde, ik met haar om 00.45 buiten dan in haar benchke, deurtje dicht, heb er deze keer een T-shirt van mij ingegooid die ik overdag heb gedragen, en ging naar bed met gedachte van concert gaat direct beginnen, maar niets was minder waar, ze was muisstil en dit tot 4.50u! zodra ik haar hoorde ben ik direct opgestaan en gaan kijken, ze had niets gedaan in haar bench deze keer, ik haar opgepakt en naar buiten, daar heeft ze een plasje en een kakje gedaan, daarvoor heb ik haar uitdrukelijk beloond, eens terug binnen wou ik haar terug in haar bench voor nog 1 uurtje ofzo te slapen, maar vergeet het, jankserenade was weer begonnen
Daarom mijn vraag, zo verkeerd doen wij het toch niet? of is er iets dat we over het hoofd zien????
Ook qua zindelijkheid, ze doet nog regelmatig iets binnen, en als ze het doet is het ook vaak in haar eigen bench, ik probeer hier wel veel op te letten, maar ik begin schrik te krijgen dat ze haar bench gaat haten
Alvast bedankt dat jullie me willen helpen
MVG Thiago