Ik heb er een gezien, een leren politielijn, maar die is 2 meter. Het probleem is alleen dat Mac nogal gesteld is op zijn privacy en dus echt niet op 2 meter afstand gaat poepen

Agos, weer door die agressieve Rotties?Zeros&Mac schreef:Wij laten Zeros & Mac beide uit met een flexi lijn van 8 meter. Bij Zeros is dit geen enkel probleem, die loopt keurig naast. Mac is de laatste tijd nogal onrustig tijdens het uitlaten. Ze zijn een aantal keer aangevallen door honden hier in de straat, en sindsdien is Mac erg onrustig, trekken, blaffen naar alle andere honden die we tegenkomen, en daarbij trekt ie ook enorm. Zijn er mee bezig om hem naast te laten lopen etc maar het wil niet echt. Nu ben ik aan het rondkijken op Zooplus, om een andere lijn te kopen voor Mac.
Ik heb er een gezien, een leren politielijn, maar die is 2 meter. Het probleem is alleen dat Mac nogal gesteld is op zijn privacy en dus echt niet op 2 meter afstand gaat poepenIk zie hem ook niet echt in grotere maten verkrijgbaar. Wat is de lengte van jullie lijn? Of iemand nog andere tips?
Ik gebruik geen halti hoorLunatic schreef:Agos, weer door die agressieve Rotties?Zeros&Mac schreef:Wij laten Zeros & Mac beide uit met een flexi lijn van 8 meter. Bij Zeros is dit geen enkel probleem, die loopt keurig naast. Mac is de laatste tijd nogal onrustig tijdens het uitlaten. Ze zijn een aantal keer aangevallen door honden hier in de straat, en sindsdien is Mac erg onrustig, trekken, blaffen naar alle andere honden die we tegenkomen, en daarbij trekt ie ook enorm. Zijn er mee bezig om hem naast te laten lopen etc maar het wil niet echt. Nu ben ik aan het rondkijken op Zooplus, om een andere lijn te kopen voor Mac.
Ik heb er een gezien, een leren politielijn, maar die is 2 meter. Het probleem is alleen dat Mac nogal gesteld is op zijn privacy en dus echt niet op 2 meter afstand gaat poepenIk zie hem ook niet echt in grotere maten verkrijgbaar. Wat is de lengte van jullie lijn? Of iemand nog andere tips?
![]()
Rolriemen zijn in een wijk sowieso niet slim en al zeker niet in combi met een halti.......
margreet schreef:Nou hier dus nog een uitzonderingsgeval, heerlijk die flexlijnen,heb twee labjes bij iedere uitlaatronde aan de flex.
Ze kunnen hun behoefte doen in de bosjes,lekker schooieren met genoeg bewegingsruimte en als ik ze bij me wil hebben roep ik één keer en zet de flex op slot,geweldige dingen dus.
Als we gaan trainen lopen ze gewoon aan de jachtlijntjes.