Hallo,ik heb het forum afgespeurd maar kan zo gauw het antwoord niet vinden,vandaar mijn vraag.
Ik wil mijn bijna 15jarige Demi glucosamine gaan geven,maar nu wil ik graag weten hoeveel je moet geven en waar je dit het beste kan kopen.
Demi weegt onv 28 kg.
Ze begint nu wat strammer te worden en het opstaan en liggen gaat niet meer zo makkelijk.
Ze krijgt nutro choice senior te eten.
Alvast bedankt voor jullie tips
Ik geef Glucosamine poeder van Mobility (voorheen Sasha's blend).
Er staat op de pot hoeveel je moet geven. Ik geef al jaren minder dan aanbevolen.
Ik haal het gewoon bij de DA. Laatst hadden ze niet op voorraad en heb ik via internet gekocht, ik meen medpets....
Max krijgt dagelijks atrimove voor mensen, via mn eigen apotheek. Hiervoor kreeg hij Glucosamine complex speciaal van Groene Os aangevuld met teunisbloemolie, maar dat dekte niet volledig meer.
Op dit moment gaat het redelijk goed met hem, 4 weken terug liep hij amper meer..
Jochem krijgt Glucosamine complex speciaal van Groen Os samen met teunisbloemolie. Hij doet het hier prima op ( hij is met ruim 6 maanden oud geopereerd aan ED) ik bestelde dit eerst online maar bestel het tegenwoordig bij een grote dierenwinkel in Soest.
Koor schreef:Jochem krijgt Glucosamine complex speciaal van Groen Os samen met teunisbloemolie. Hij doet het hier prima op ( hij is met ruim 6 maanden oud geopereerd aan ED) ik bestelde dit eerst online maar bestel het tegenwoordig bij een grote dierenwinkel in Soest.
Hier ook en dan iedere dag de voorgeschreven dosis
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Koor schreef:Jochem krijgt Glucosamine complex speciaal van Groen Os samen met teunisbloemolie. Hij doet het hier prima op ( hij is met ruim 6 maanden oud geopereerd aan ED) ik bestelde dit eerst online maar bestel het tegenwoordig bij een grote dierenwinkel in Soest.
Hier ook en dan iedere dag de voorgeschreven dosis
Idem maar ik bestel het online bij dursydog.
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Missy krijgt ook al een paar jaar Groene Os Glucosamine, ik geef de heflt van de hoeveelheid die op de verpakking staat. Ze doet het er tot nu toe goed op. Hoeven nog geen pijnstillers te geven.
kaja hier krijgt cosequin Hier zit Glycosamine en chondroïte in Ze heeft echt een jaar vreselijk slecht gelopen en nu loopt ze weer lekker los mee en rent ze weer als een gek door het bos
Boukje schreef:Ik geef Glucosamine poeder van Mobility (voorheen Sasha's blend).
Er staat op de pot hoeveel je moet geven. Ik geef al jaren minder dan aanbevolen.
Ik haal het gewoon bij de DA. Laatst hadden ze niet op voorraad en heb ik via internet gekocht, ik meen medpets....
Hier precies zo. Bij de DA was 100 gram 35 euro. Bij Medpets 250 gram 50 euro
Nu geen ik het niet meer, bijna 6 maanden, pot was leeg en ik zag dat het bij Gina niet veel meer deed.
Donderdag moeten we voor de jaarlijkse APK en als de DA zegt, gebruik maar dan bestellen we weer. Maar misschien heeft Gina nu meer dan een supplement nodig. Ze wordt wat stram etc.... In sept. wordt ze 13 jaar dus mag wel
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Onze Saar krijgt al een aantal jaren elke dag een capsule Glucosamine/Chondroitine/MSM/Omega 3-6-9, ook voor de stijvere gewrichten en spieren. Ze doet het hier al jaren prima op . Nu speelt de ouderdom natuurlijk parten en gaat het lopen steeds minder.
Wij halen zo'n pot altijd bij De Tuinen.
Succes! Hopelijk heeft Demi er goede baat bij (wat een mooie leeftijd heeft ze zeg ).
Ook ik gaf Youri glucosamine/chondroïtine/msm en visolie. Het schijnt de perfecte combinatie te zijn. Voor Youri heeft het niet veel meer geholpen want ik kwam pas laat achter deze combinatie. Ik haalde de tabletten bij de Hema.
Hier hebben allebei de mannen op glucosamine/chondroitine 1500/750 van kruidvat eigen merk gestaan. 1 tablet per dag. Dino krijgt het nog steeds omdat hij toch problemen met zijn heupen heeft gehad en omdat er enkele tussenwervelschijven niet zo sponzig meer zijn als ze moeten zijn en omdat hij woekering van bot heeft bij de overgang van zijn lendewervels naar zijn staartwervels. Bij rocky zijn we na ongeveer 2 jaar de tabletten te hebben gegeven ermee gestopt omdat ik het idee had dat ie "te volle"gewrichten kreeg en moeilijker ging lopen hierdoor. Ongeveer twee weken nadat er er met Rocky mee gestopt waren ging ie weer prima. Kruidvat kost ongeveer € 10,00 voor 120 tabletten (120 dagen dus voor 1 hond)