King en Noah

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

King en Noah

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Heeft jou hond ook een echt hondenvriendje?

King en Noah kennen elkaar nu alweer een tijdje en ze zijn zo leuk saampjes :D
Het is alsof ze elkaar echt goed aanvoelen, kunnen honden ook dikke vriendjes zijn? ik denk van wel!

Toen ze elkaar pas kende was het vaak even elkaar uit testen, wat macho gedrag, kijken wie er stoerder was :spierbal:
Maar nu is dat echt niet meer het geval, het is alsof ze elkaar nu echt goed kennen en zich ook op hun gemak voelen bij elkaar.
Ze zijn allebei gek op stokken, als er 1 een stok pakt komt de ander erbij en dan gaan ze samen trekken aan de stok... en een geluid dat ze erbij maken! alsof het twee super gevaarlijke honden zijn :twisted:
En laat de 1 weer los dan komt die de stok gewoon weer bij de ander aangeven, geweldig om te zien!
King is het macho type van de twee (zo doet hij zich voor want het is een ongelooflijke schat) en Noah de sul.
Als Noah geterroriseerd word door een andere hond (bereden oid) en hij doet er zelf niks aan omdat hij het toch wel een beetje eng vind, dan lost King het wel voor hem op, niemand komt aan vriendje Noah.
Maar als King ruzie heeft met een andere hond, want King die durft wel :D , dan duikt Noah voor King alsof hij zeggen wil " kom op joh, laat lekker gaan"...echt waar, en dat werkt!!
Ik wist niet dat er zoiets bestond maar Noah kan King echt rustig krijgen op dat moment.
Het is een heerlijk stel samen, we kunnen samen gewoon lekker rustig wandelen zonder dat we op moeten letten of het wel goed gaat tussen die twee.
Heerlijk toch twee hondenvriendjes!

King gezellig een dagje bij ons:

Samen aan mijn voeten

Afbeelding

Kom je spelen King?

Afbeelding

Liggend spelen

Afbeelding

Samen slapen...

Afbeelding
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Wat heerlijk om te zien he als ze het met z'n tweeen zo goed kunnen vinden :verliefd1:

Wij lopen regelmatig met een groep honden en Keo heeft met iedere hond een andere gedeelde interesse :D
De een is om kusjes te geven of op de rug liggend te kroelen, de ander om lekker mee op te rennen, weer een ander voor competitie baantjes trekken, sommigen moeten uitgedaagd worden, maar het gaat allemaal goed. En sommigen schenkt hij, opvallend genoeg, totaal geen aandacht :confused:
Ik hou alleen niet van dat gesnauw om een stok (als ze er met 3en aan staan te trekken), vind dat maar gevaarlijk eng, dus dat probeer ik Keo af te leren :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Heerlijk hè als honden het samen zo goed kunnen vinden. :klasse:

Bowie had ook een grote vriend, Sam.
Helaas hebben we vorig jaar januari op 7½ jarige leeftijd afscheid van hem moeten nemen.
Maar als er 2 dikke maatje waren waren het die 2 wel.
Vanaf dat Bowie 7½ week oud was tot Sam zijn 7½ jaar (en Bowie 6 jaar) was het elke keer dat die 2 elkaar zagen, bij elkaar logeerde, met elkaar op stap waren, dikke mik.
Ik weet niet of Bowie ooit weer zo close met een andere hond zal worden als hij met zijn grote bruine vriend Sam was.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

lief he :verliefd1:

dit is ook één van de redenen om james erbij te nemen,roef heeft buiten james nog 2 dikke vrienden nl buko en foppe.
andere honden buiten zijn ook leuk maar de klik die hij heeft met hun heeft hij niet met andere honden,zou het komen dat het ook labjes zijn?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Bram heeft een groot aantal echte vrienden, elk met een ander doel.
En eigenlijk allemaal labjes en reutjes. :verliefd1:

Z'n eerste vriendje was Sep. Hier gingen we regelmatig mee wandelen en Sep nam daarbij Bram op sleeptouw. Bram deed hem het liefst in alles na. Helaas werd Sep al gauw ziek en is er helaas niet meer. Binnenkort krijgen z'n baasjes een prachtige herplaatser, dus hopelijk wordt dat weer net zo'n grote vriend.

Dan heeft Bram iedere ochtend om 08.00 uur een wandeldate met Flash en Spike. Zij zijn met z'n 3-en de "gang" van de buurt. Hierbij is Bram duidelijk de ondeugende die Flash opstookt tot aktie. En dan zie je ze gaan hoor :lol: Spike loopt er meestal achteraan met grote bomen te slepen. Zodra we de straat uit zijn, zie je Bram's koppie al naar rechts gaan, om z'n vriendjes te begroeten. En zodra in beeld.... niet meer te houden :D

Zijn 1e echte forum vriend is Benco (Saskia). Die 2 vallen elkaar in de armen zodra ze elkaar zien en vreten elkaar bijna op. Om vervolgens samen op pad te gaan en elkaar uit te dagen. Die 2 zijn echt aan elkaar gewaagd.

Dan heeft ie op de jachttrainingen Storm (Riwka) en Chester (jutta) leren kennen. Dit klikte niet alleen met de labjes, dus inmiddels gaan we ook regelmatig samen wandelen, soms met meerdere forummers. Storm en Chester vertroetelen Bram echt helemaal. Het is na het wandelen en trainen knuffelen, knuffelen, knuffelen geblazen. Dan weer door Chester dan weer door Storm. En tijdens de wandelingen is het een 3-eenheid waarbij Bram de groep bij elkaar lijkt te houden en hen regelmatig uitdaagt.

Dan heeft Bram op het forum nog een aantal wandel vriendjes en vriendinnetjes waar hij heerlijk mee rent en speelt. Maar hij gaat daarbij wel vaak z'n eigen gangetje als het hem te druk wordt.

Al met al een heel verschil met Max, onze vorige labrador. Die had helemaal geen vriendjes en was alleen op ons, z'n takjes en balletjes gefocusd. We missen hem nog steeds, maar onze sociale Bram maakt wel heel veel goed. :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Ahhh leuk heh!?

Zo schattig om te zien! Moos had op de cursus een vriendin Toos, dus Moos & Toos :verliefd1:, de andere honden vindt hij echt minder interessant en Toos ook.
Op onze wandeling komen we vaak een Bouviermeisje tegen met wie het goed klikt, zijn even oud
De laatste tijd gaat het ook erg goed met buur-lab Astra, dat wordt ook nog dikke mik!
Ik geloof ook dat het met de ene hond gewoon beter klikt dan met een andere. Moos vindt de kleine hondjes iets minder 8) , die beginnen al te blaffen als ze Moos aan zien komen :confused: , Moos heeft gelukkig dan niet veel interesse!

Zo leuk om te zien :verliefd1:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat super zeg :verliefd1:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Nou ja, Erica zei het al. Bram en Storm zijn toch echt dé vrienden van Chester. Ze zien elkaar natuurlijk ook wekelijks als ze samen trainen.
Verder heeft Chester hier ook vriendjes. Regelmatig gaan wij ook wandelen met 2-3 ruwhaarteckels en de jongste, Sarah, is een van de favorieten. Helaas is hij soms een beetje te lomp voor haar als hij een keertje tijdens zijn gekke 5 min met 30 kilo op zo'n klein hondje van 8 maanden afstormt. Wandelen en soms trainen doet hij ook met Emma (Cesky Fousek). Dat is dan wel een leuk gezicht zo 3 kleintjes, een jachthond en dan die zwarte dondersteen.

Die fotos van Noah met King zijn echt ontzettend leuk.
Afbeelding

bedankt Sharon !
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Inderdaad, Bram en Chester zijn DE vrienden van Storm!Het is echt super om te zien hoe deze maatjes met elkaar omgaan :verliefd1:

Maar bij ons in de buurt heeft hij ook een paar vriendjes waar hij het super mee kan vinden. Zo lopen we geregeld met twee ruwharige teckels en dan loopt STorm echt voorop en wijst ze de weg. En dan hebben we nog de oude lab ook altijd leuk om even met haar te dollen en dan vergeten we bijna de husky en de malmut daar kan je pas echt mee ravotten.

Wat een leuke foto's van King en Noah :verliefd1:
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Dat zijn echte vrienden :)
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Leuk om alle reacties te lezen!
Geweldig die vriendschappen onderling :D
Afbeelding

sharon66057
Speurneus
Speurneus

Koor schreef:Dat zijn echte vrienden :)
Maar Jochem is ook nog steeds Noah zijn vriendje hoor!!
Geweldig om te zien hoe die twee mannen altijd zo zacht zijn voor elkaar, beide hun gebreken en daardoor vriendjes geworden.
:verliefd1: :verliefd1:
Afbeelding

Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max heeft ook zo'n vriendje en dat is Bob. Bob is de enige die hem uit zn tunnelvisie moment kan halen door hem even aan te raken of door ertussen te gaan staan. We zien elkaar door onze verhuizing nu een stuk minder, maar die 2 zijn vriendjes voor het leven. :verliefd1:
En partners in crime.. dat dan ook wel weer :D

Afbeelding
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Lief zo samen! :)

Pien heeft dat vooral met Rosa, dat is echt zo mooi om te zien, Rosa laat ook alles toe, veel te goed is ze! Samen oortjes en oogjes wassen, beetje knuffen en dollen, heerlijk! :)
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

sharon66057 schreef:
Koor schreef:Dat zijn echte vrienden :)
Maar Jochem is ook nog steeds Noah zijn vriendje hoor!!
Geweldig om te zien hoe die twee mannen altijd zo zacht zijn voor elkaar, beide hun gebreken en daardoor vriendjes geworden.
:verliefd1: :verliefd1:
Jochem is weer helemaal blij :wink:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Plaats reactie