King en Noah kennen elkaar nu alweer een tijdje en ze zijn zo leuk saampjes
Het is alsof ze elkaar echt goed aanvoelen, kunnen honden ook dikke vriendjes zijn? ik denk van wel!
Toen ze elkaar pas kende was het vaak even elkaar uit testen, wat macho gedrag, kijken wie er stoerder was
Maar nu is dat echt niet meer het geval, het is alsof ze elkaar nu echt goed kennen en zich ook op hun gemak voelen bij elkaar.
Ze zijn allebei gek op stokken, als er 1 een stok pakt komt de ander erbij en dan gaan ze samen trekken aan de stok... en een geluid dat ze erbij maken! alsof het twee super gevaarlijke honden zijn
En laat de 1 weer los dan komt die de stok gewoon weer bij de ander aangeven, geweldig om te zien!
King is het macho type van de twee (zo doet hij zich voor want het is een ongelooflijke schat) en Noah de sul.
Als Noah geterroriseerd word door een andere hond (bereden oid) en hij doet er zelf niks aan omdat hij het toch wel een beetje eng vind, dan lost King het wel voor hem op, niemand komt aan vriendje Noah.
Maar als King ruzie heeft met een andere hond, want King die durft wel
Ik wist niet dat er zoiets bestond maar Noah kan King echt rustig krijgen op dat moment.
Het is een heerlijk stel samen, we kunnen samen gewoon lekker rustig wandelen zonder dat we op moeten letten of het wel goed gaat tussen die twee.
Heerlijk toch twee hondenvriendjes!
King gezellig een dagje bij ons:
Samen aan mijn voeten

Kom je spelen King?

Liggend spelen

Samen slapen...