Oma boos op mijn baasjes

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Oma boos op mijn baasjes

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Ik heb lekker 10 dagen gelogeerd bij opa en oma,
heel leuk daar mag ik alles daar krijg ik veel lekkers en opa wandelt
bijna de hele dag met mij in het park :D
Gisteren vertelde oma dat mijn baasjes op de koffie kwamen en dat ik dan weer mee naar mijn eigen huis mocht.
Ik was wel heel blij dus ik wachten en oma zat maar: ze komen zo hoor dus ik was heel zenuwachtig liep heen en weer te rennen en ja toen hoorde ik de auto.
Oma deed open ik moest in de kamer wachten en ja daar waren ze alle 3
ik was zo blij. Maar mijn baasjes keken niet eens naar mij eerst gingen ze opa en oma gedag zeggen en toen gingen ze zitten.
Ik probeerde natuurlijk al mijn kunstjes...springen met 4 poten van de grond (maar niet tegen hun aan, dan worden ze boos), hard kwispelen tegen hun benen aan, heen en weer rennen zo van zien jullie mij niet niets hielp :cry:
Oma werd boos op het vrouwtje en zei : Kijk nou Bommel eens, hebben jullie hem niet gemist :confused:
Gelukkig zei mijn vrouwtje: Ja heel erg...maar wanneer ik hem nu als ga aanhalen en alle aandacht geeft wordt hij helemaal dol.
Nu is hij rustig en dat klopt ik ging onder de benen van mijn vrouwtje liggen zodat ze er niet weer zonder mij vandoor kon gaan.
Toen ik rustig lag ging ze mij kriebelen en toen wist ik het ze heeft mij heel erg gemist.
Zodra ze op stond rende ik achter haar aan, baasje riep mij maar nee ik wijk niet meer van haar zij. :wink:
Ze liep naar het toilet, ik ging mooi mee, al mocht ik niet naar binnen ik ging tegen de deur aan liggen tot ze er uit wilde.
Ze ging weer op de bank zitten in het voorbij gaan zei ik mijn baas gedag
Na een half uurtje zei ze ga je mee? Nou dat wilde ik wel :orange4:
Ik had mijn riem om en wilde naar buiten stormen (mag van opa altijd) maar nee hoor ik moest eerst zitten en zij ging eerst. Buiten moest ik naast lopen en mocht ik niet eens snuffelen...maar ik vond het helemaal niet erg want nu waren we weer samen. Dus ik liet snel merken dat ik best wel weet hoe het hoort.
Als verrassing namen we de lange weg naar huis, zodat ik in het park los kon op het hondenveld ik ben zo blij dat ze er weer is :liefde:
Mijn baas en andere mini vrouwtje die vind ik ook lief hoor, :wink: dat heb ik thuis wel even laten weten maar zij gingen met de auto naar huis om mijn bed en speelgoed mee te nemen.
Thuis gekomen heb ik iedereen in de gaten gehouden en geknuffeld met Mysty mijn poeze vriendin want die had ik ook al heel lang niet gezien
Gelukkig is alles nu weer normaal :wohoo:
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Wat fijn Bommel dat alles weer normaal is nu,je hebt zeker wel een fijne vakantie gehad bij Opa en Oma.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

fijn he dat ze weer thuis zijn
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Hey Bommel, zeker fijn om weer thuis te zijn en ik ben zeker dat je vrouwtje ook haast niet kon wachten tot ze je weer kon zien en even knuffelen.
Afbeelding

bedankt Sharon !
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ja opa en oma die zijn van het verwennen en niet opvoeden :D
(mijn kinderen zijn net terug van een week logeren :roll: van oma mag dit wél mamma!)
fijn dat je baasjes er weer zijn bommel :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk dat ze weer thuis zijn Bommel :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Oost west thuis best. Eigen baas is goud waard. :wink:

Fijn dat je weer thuis bent hoor. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max gaat ook graag bij opa en oma logeren :D , daar mag ie véél meer dan thuis. En toch gaat er niks boven thuis, na een logeer partij heeft ie 3 dagen slaap nodig om bij te tanken :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Hier ook zo Bommel slaapt een gat in de dag, na een logeerpartij.
Oma heeft al 2x gevraagd wanneer hij weer komt, ze hebben 2 dagen zitten treuren met zijn tweetjes omdat ze hem zo missen :confused:
:lol: :lol: :lol:
Plaats reactie