Gezocht: Last minute bed & breakfast

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Gezocht: Last minute bed & breakfast

Ongelezen bericht door Miske »

We zouden met ons gezin en dat zijn 4 personen en 2 kleine en 2 grote honden, eens een last minute-vakantietje willen houden. 's Morgens hier vertrekken, daar blijven slapen, de volgende dag ontbijten en dan 's avonds weer naar huis ;). Liefst dus een hondvriendelijke bed & breakfast!

Voorkeur: Nederland, België of Luxemburg (enfin, wat niet al te lang rijden is met de auto).

We zijn al eens naar Oostvoorne (wapen van Marion) geweest; een aanrader en als we niets anders vinden, gaan we daar vast wel weer heen!

Maar wie weet hebben jullie nog tips???!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

wij zijn altijd heel tevreden van Chez Maranoa, in de Ardennen, kort bij Durbuy en La Roche.

Absoluut hondvriendelijk :)
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bedankt perelaar, maar wij zoeken eerder iets waar standaard geen andere honden aanwezig zijn. Olly is nl. eerder bang van Maran en Noa en ik ben er ook vrij zeker van dat het niet zou klikken met de huishond van m'n ouders. Er hoeft geen tuin te zijn als er maar natuur in de buurt is. Ik denk dat het toch weer Wapen van Marion zal worden. Is voor ons ook maar 1u rijden.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik was een tijdje geleden met Saskia Bernadette en haar man en 6 honden bij een gezin in Drenthe. Ze hadden een hele lange tuin met 2 tuinhuisjes, zit-slaapkamer, enorm leuk en netjes en geweldig ontbijt. Vriendelijke mensen ook en niet duur. Als je het adres wilt geef maar een gil.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bedankt Dorette; je hebt :orange11:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Update: Wij zijn uiteindelijk door (ernstige) omstandigheden niet op vakantie geweest.

Wou wel ff zeggen dat de hier gegeven vakantietips fantastisch waren en Olly en Midas (hond van m'n ouders) erg speciale honden zijn met andere honden. Het is dus niet zo dat andere honden in, van of bij een B&B dan niet sociaal zouden zijn ofzo, alleen hebben onze honden gewoon echt geen behoefte aan andere honden rondom hen.

Ik verneem zelfs dat de meeste bezoekende honden en baasjes bij de meeste B&B's zich ook super amuseren

Neem je hond dus lekker mee naar een B&B waar men één of meerdere honden heeft, zou ik zeggen :).
Plaats reactie