Ik wil namelijk graag dat honden welkom zijn maar ook dat ik zelf in een net huisje/appartement kan verblijven..
Jullie goede tips?

Els schreef:Landgoed het Loo, altijd weer leuk.![]()
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... goed-t-loo" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb nog getwijfeld over deze maar die was net wat duurder dan Landal Het Loo, dus heb uiteindelijk dan voor het Loo gekozen.Terra5 schreef:Ik weet niet of je van grotere parken houdt? Maar in Eerbeek heb je Landal Coldenhove.. Zit je echt tegen de Veluwe aan, erg mooie omgevingHet park is wel vrij groot, honden zijn in veel huisjes wel welkom. De laatste keer dat ik er geweest ben, zagen de huisjes er ook wel netjes uit. Nu woon ik een dorp verder en komen mijn ouders ieder jaar even op vakantie naar dat park ook, even in de buurt van hun dochter
Ik weet niet hoe het met de losloopgebieden direct bij Eerbeek zit, maar vlakbij heb je Dieren, daar zit een redelijk losloopgebied en je hebt hier (bij Velp) ook de Rozendaalse Hei.. kunnen ze ook lekker loslopen. Dat is beiden vanuit Eerbeek goed te doen met de auto.
Maar vanuit het park Coldenhove kun je ook al heerlijk wandelen

Oh, dan zit je volgens mij vlakbij het Zwolsche bos en het Heerderstrand. Super plekken om te wandelen met hond.saartjeee schreef:Jaaaaa... ik heb landgoed het Loo gereserveerd voor een midweek vanaf 12 september!![]()
Thnx voor alle tips! Ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Heb een huisje gevraagd aan de rand van het park.. eens kijken hoe het ons bevalt!

Foto's van onze vakantie met SennaImca schreef:We kijken uit naar de foto's, want we zijn natuurlijk heel nieuwsgierig hoe jullie Senna er nu uit ziet.![]()