Vakantie Gelderland?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
saartjeee

Vakantie Gelderland?

Ongelezen bericht door saartjeee »

Ik wil 12 september (als het nog lukt) naar Gelderland met vriend en Senna.. Met welke plekken hebben jullie goede ervaringen in Gelderland? Ik weet echt niet wat ik moet kiezen online! :(

Ik wil namelijk graag dat honden welkom zijn maar ook dat ik zelf in een net huisje/appartement kan verblijven..

Jullie goede tips?
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Huisjes/appartementen kan ik je niet mee helpen maar omgeving gemeente Montferland is (vind ik) erg mooi. Veel bos (Bergherbos), mooie grote losloopplekken.
Ligt in de achterhoek vlakbij de grens.
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Ik weet niet of je van grotere parken houdt? Maar in Eerbeek heb je Landal Coldenhove.. Zit je echt tegen de Veluwe aan, erg mooie omgeving ;-) Het park is wel vrij groot, honden zijn in veel huisjes wel welkom. De laatste keer dat ik er geweest ben, zagen de huisjes er ook wel netjes uit. Nu woon ik een dorp verder en komen mijn ouders ieder jaar even op vakantie naar dat park ook, even in de buurt van hun dochter :D

Ik weet niet hoe het met de losloopgebieden direct bij Eerbeek zit, maar vlakbij heb je Dieren, daar zit een redelijk losloopgebied en je hebt hier (bij Velp) ook de Rozendaalse Hei.. kunnen ze ook lekker loslopen. Dat is beiden vanuit Eerbeek goed te doen met de auto.

Maar vanuit het park Coldenhove kun je ook al heerlijk wandelen :-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Het Eibernest in Eibergen. Heerlijke omgeving en veel wandelmogelijkheden.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

Heb net een heel verhaal getypt en het is weg.
Wij zitten op dit moment op camping Eibernest in Eibergen.
http://www.eibernest.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
In de tijd dat Jullie willen komen kost een huisje 323,00 voor 1 week ( alles al mee gerekend)
De huisjes zien er gezellig uit maar zijn oubollig.
Het enige wat mij wel stoord is de douche/wc.
De matrassen in ons huisje(B9) zijn prima, bijna nieuw.
We hebben aan de achterkant een tuintje(sommige huisjes hebben dit aan de voorkant).
Het is niet afgezet en Rico kan er niet los lopen maar even met de bal spelen en dan weer aan de lijn kan wel.
Er is een omheining van bomen en stuiken waardoor Je wel afgeschermd zit.
Als Je niet te hoge eisen stelt is het een prima huisje.
Groetjes Lucia
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Landgoed het Loo, altijd weer leuk. :)

http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... goed-t-loo" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
saartjeee

Bedankt iedereen voor de tips! Ik heb alles even bekeken en twee vind ik sowieso al goedgekeurd hihihi.. Maar beide hebben alleen een 6persoons vrij, voor ons 2en hahaha... mja, kunnen we altijd nog apart slapen :lol:
Els schreef:Landgoed het Loo, altijd weer leuk. :)

http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... goed-t-loo" onclick="window.open(this.href);return false;

Els, weet je toevallig of honden ook in de 'plas' mogen zwemmen? Dan zou ik dat helemaal super vinden!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Honden zijn toegestaan en wij lieten de honden altijd gewoon zwemmen, maar gingen niet in het hoogseizoen. Er is iig nooit iets van gezegd.
En anders kan je in Elburg en 't Harde je hond goed laten zwemmen of bij Zwolle bij het Engelse Werk, er is keus genoeg in de omgeving.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
saartjeee

Jaaaaa... ik heb landgoed het Loo gereserveerd voor een midweek vanaf 12 september! :D

Thnx voor alle tips! Ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Heb een huisje gevraagd aan de rand van het park.. eens kijken hoe het ons bevalt! :applaus:
saartjeee

Terra5 schreef:Ik weet niet of je van grotere parken houdt? Maar in Eerbeek heb je Landal Coldenhove.. Zit je echt tegen de Veluwe aan, erg mooie omgeving ;-) Het park is wel vrij groot, honden zijn in veel huisjes wel welkom. De laatste keer dat ik er geweest ben, zagen de huisjes er ook wel netjes uit. Nu woon ik een dorp verder en komen mijn ouders ieder jaar even op vakantie naar dat park ook, even in de buurt van hun dochter :D

Ik weet niet hoe het met de losloopgebieden direct bij Eerbeek zit, maar vlakbij heb je Dieren, daar zit een redelijk losloopgebied en je hebt hier (bij Velp) ook de Rozendaalse Hei.. kunnen ze ook lekker loslopen. Dat is beiden vanuit Eerbeek goed te doen met de auto.

Maar vanuit het park Coldenhove kun je ook al heerlijk wandelen :-)
Ik heb nog getwijfeld over deze maar die was net wat duurder dan Landal Het Loo, dus heb uiteindelijk dan voor het Loo gekozen.
Vond deze wel ook erg mooi uitzien zo in het bos! :)
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

saartjeee schreef:Jaaaaa... ik heb landgoed het Loo gereserveerd voor een midweek vanaf 12 september! :D

Thnx voor alle tips! Ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Heb een huisje gevraagd aan de rand van het park.. eens kijken hoe het ons bevalt! :applaus:
Oh, dan zit je volgens mij vlakbij het Zwolsche bos en het Heerderstrand. Super plekken om te wandelen met hond. :klasse:
Heel fijne vakantie!
saartjeee

Ja, ik moet eens even goed op internet enzo kijken waar ik leuk naartoe kan met Senna.. :)
Dus alle tips zijn daarover ook welkom!! :D
saartjeee

Nogmaals bedankt voor jullie tips! We hebben echt een super leuk midweekje gehad bij Landal 't Loo!
Senna heeft een super tijd gehad.. en wij ook natuurlijk! :verliefd1:

Ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen :)

8)
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

We kijken uit naar de foto's, want we zijn natuurlijk heel nieuwsgierig hoe jullie Senna er nu uit ziet. :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
saartjeee

Imca schreef:We kijken uit naar de foto's, want we zijn natuurlijk heel nieuwsgierig hoe jullie Senna er nu uit ziet. :zwartpootje: :blondpootje:
Foto's van onze vakantie met Senna :)

https://picasaweb.google.com/1161646127 ... weMetSenna
Plaats reactie