Izzie en ik gingen vanmiddag 'lekker' wandelen in Ockenburg. Balletje mee en de intentie om een lekkere wandeling te maken en natuurlijk zoals een labje betaamd een duik te nemen in alle slootjes die we tegenkomen.
Izzie neemt altijd echt een duik in het water. Ik wist dat het eens mis moest gaan. Nou vandaag dus...

Ik had een balletje gegooid en wilde weer doorlopen omdat we bij een stukje kwamen waar hekjes in het water staan. Daar gooi ik dus niet!! Maar Iz had sjans met mensen aan de overkant en ik praatte met ze. Springt die

'doos' precies in het water bij die hekjes.... Gevolg, een hele diepe wond in haar borst. Schrok me dood en die mensen aan de overkant ook. Dacht eerst dat het meeviel. Heel haar buik afgezocht. Pfff... gelukkig ziet er goed uit. Tot ik het bloed langs haar voorpoot naar beneden zag sijpelen

Ik schrok me wild van die snee. Gelijk aangelijnd en DA gebeld. Kon gelijk komen. Onderweg was Izzie nog pissig dat we alweer weg gingen. Ze wilde graag nog even zwemmen en spelen maar raar genoeg mocht dat niet van het vrouwtje
Bij de DA stonden ze al klaar en met 1 blik op de wond wisten ze genoeg. Roesje en hechten.
Zo zag het er uit:
Ff poetsen...
En toen hechten. Mocht er gelukkig bij zijn.

Ze heeft het ook nog onderhuids gehecht omdat ze anders bang was dat er wondvocht in de holte die was onstaan zou blijven.
Dit is het resultaat:
Nu ligt ze haar roes uit te slapen. Arme Izje. Dat wordt zondag geen werkproef bij de jacht en voorlopig niet zwemmen en spelen
Pijnstillers meegekregen en antibiotica. Was namelijk een smerige sloot waar ze in was gesprongen
Hopen dat het snel beter gaat!!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008

Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010