Wat moet ik hier nou mee als Stoere Lab

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Guus

Wat moet ik hier nou mee als Stoere Lab

Ongelezen bericht door Guus »

Op vrijdag is mijn vrouwtje vrij, en dan gaan we altijd leuke dingen doen samen :D Net zoals vanmorgen... vrouwtje gaat altijd eerst koffie drinken, maar als echte vent kan ik daar natuurlijk niet op wachten :twisted: Dus ik begon de ochtend gewoon met vrouwtje pesten, 8) zodat ze misschien een beetje zou opschieten voor we weggingen :roll: Vrouwen hebben altijd zoveel werk :mad: Eenmaal in de auto ging ik maar lief zitten, want ik had toch het idee dat ik vrouwtje wel genoeg geirriteerd had 8)

Komen we in het park ik lekker spelen met me water Wubba.... wat ik ook zo raar vind, want die krijg ik alleen als we gaan lopen :evil:
Als springend en zwemment, zie ik in mijn ooghoek een Rottweiler aankomen, :shock: , ik ben natuurlijk best stoer, maar soms vind ik sommige hondjes wat eng :oops: Maar deze was lief dus ik ging lekker met hem spelen, en vrouwtje stond weer te beppen (echt vrouwen) met die vreemde meneer..... Wat doe je dan als dat te lang duurt :confused: FF kijken of alles goed gaat :) Begint die vreemde meneer ineens aan mij te plukken :confused: en begint van die gekke vragen te stellen aan mijn vrouwtje :shock: Die meneer dacht dat ik voor de helft (alsof ik uit 2 delen bestaan :eusashhh: ) rottweiler was..... Zit hij naar mijn vlekken te kijken.... roept zijn hond.... gaat ons naast elkaar zetten.... ik lijk er echt niet op hoor :evil: En nou komt het!!! gaat mijn vrouwtje meekijken met die man.... :shock: alsof ze ging twijfelen aan mijn echtheid :mad: :evil: :mad:
Gelukkig ging die vreemde man weer weg..... en heb ik vrouwtje ff goed laten zien dat ik voor twee delen uit LAB besta... lekker zwemmen, poep eten :? vis rollen prutplas in..... in de auto zegt vrouwtje nog, ROTTlab tegen mij..... ik heb nu een naam uit twee delen, en het lijkt wel of vrouwtje het nog grappig vind ook.

Ik trek me er niks meer van aan.... ga vanmiddag na de kapper om me zwart te laten verven of zal ik eens voor blond gaan :D .... dan geloven ze zeker wel dat ik een Lab ben... en ik maar denken dat ik bijzonder ben met me kleurtjes.... wordt gewoon niet gewaardeerd :(
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Je hebt je vrouwtje even goed laten zien dat jij een echte lab bent. Wat een geklets. Ik hoor het ook weleens van mensen dat ik toch een brede kop heb, lijkt op een Rottweiler. Tjonge ze hebben geen verstand.
En.... jij bent voor mij een echte Lab, hoor. Ik heb het mogen meemaken,

pootjes en knuffel van Chester
Afbeelding

bedankt Sharon !
Guus

Jutta schreef:Je hebt je vrouwtje even goed laten zien dat jij een echte lab bent. Wat een geklets. Ik hoor het ook weleens van mensen dat ik toch een brede kop heb, lijkt op een Rottweiler. Tjonge ze hebben geen verstand.
En.... jij bent voor mij een echte Lab, hoor. Ik heb het mogen meemaken,

pootjes en knuffel van Chester
gelukkig nog iemand die mij serieus neemt :D
poot terug voor chester
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D rottlab... arme Guus... waar zien ze je voor aan :lol:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ha,ha, na de Labradoodle hebben we nu een nieuwe kruising, de Rottlab!!! Geweldig!! En Guus laat ze maar kletsen hoor, weet zeker dat je het vrouwtje overtuigd hebt dat je een echte lab bent, als het poep eten haar niet overtuigd heeft dan het visrollen toch zeker!!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goedzo! Je hebt het even goed duidelijk gemaakt :twisted:
Guus

jeltje schreef:Ha,ha, na de Labradoodle hebben we nu een nieuwe kruising, de Rottlab!!! Geweldig!! !!
8) 8) 8) En ik heb de eerste Rottlab :lol: :lol: :lol:
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

:lol: Guus heeft in ieder geval goed laten merken dat hij toch echt een labrador is :lol:
Guus

renate schreef::lol: Guus heeft in ieder geval goed laten merken dat hij toch echt een labrador is :lol:
Erg he.... wat een figuur is het ook hoor :oops:
grijze haren zo nu en dan :lol: :lol: :lol:
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

:D rottlab hihihi

gelukkig heb je met je streken gauw bewezen dat je toch een echte lab bent :wink:

groetjes en een pootje van Katy
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Bij onze vorige lab waren er ook mensen overtuigd dat hij een kruising met en rotweiler was,t'wans er een mee ne stamboom,maar wel een dikkopje :verliefd1: Daar veel mensen hun mee vergissen en denken dat er rotweiler inzit :confused:
Plaats reactie