Op vrijdag is mijn vrouwtje vrij, en dan gaan we altijd leuke dingen doen samen

Net zoals vanmorgen... vrouwtje gaat altijd eerst koffie drinken, maar als echte vent kan ik daar natuurlijk niet op wachten

Dus ik begon de ochtend gewoon met vrouwtje pesten,

zodat ze misschien een beetje zou opschieten voor we weggingen

Vrouwen hebben altijd zoveel werk

Eenmaal in de auto ging ik maar lief zitten, want ik had toch het idee dat ik vrouwtje wel genoeg geirriteerd had
Komen we in het park ik lekker spelen met me water Wubba.... wat ik ook zo raar vind, want die krijg ik alleen als we gaan lopen
Als springend en zwemment, zie ik in mijn ooghoek een Rottweiler aankomen,

, ik ben natuurlijk best stoer, maar soms vind ik sommige hondjes wat eng

Maar deze was lief dus ik ging lekker met hem spelen, en vrouwtje stond weer te beppen (echt vrouwen) met die vreemde meneer..... Wat doe je dan als dat te lang duurt

FF kijken of alles goed gaat

Begint die vreemde meneer ineens aan mij te plukken

en begint van die gekke vragen te stellen aan mijn vrouwtje

Die meneer dacht dat ik voor de helft (alsof ik uit 2 delen bestaan

) rottweiler was..... Zit hij naar mijn vlekken te kijken.... roept zijn hond.... gaat ons naast elkaar zetten.... ik lijk er echt niet op hoor

En nou komt het!!! gaat mijn vrouwtje meekijken met die man....

alsof ze ging twijfelen aan mijn echtheid
Gelukkig ging die vreemde man weer weg..... en heb ik vrouwtje ff goed laten zien dat ik voor twee delen uit LAB besta... lekker zwemmen, poep eten

vis rollen prutplas in..... in de auto zegt vrouwtje nog, ROTTlab tegen mij..... ik heb nu een naam uit twee delen, en het lijkt wel of vrouwtje het nog grappig vind ook.
Ik trek me er niks meer van aan.... ga vanmiddag na de kapper om me zwart te laten verven of zal ik eens voor blond gaan

.... dan geloven ze zeker wel dat ik een Lab ben... en ik maar denken dat ik bijzonder ben met me kleurtjes.... wordt gewoon niet gewaardeerd