Heeft iemand dit al eens gehad? pip was altijd zwart als roet: hij was echt helemaal zwart van neuspunt to staartpunt, maar nu verkleuren zijn staart en achterpoten naar bruin! Al een paar weken was het alleen een bruine glans, maar vandaag zag ik dat er echt bruine haren zaten en niet weinig ook. Heb ik over een jaar een chocolate???
Hij is 2 1/2 en krijgt geen ander voer. Is dit normaal?
Op het moment is mijn zwarte Sjammai ook meer bruin dan zwart.Gisteren vroeg een jongetje of hij die bruine hond mocht aaien Eh....ze is zwart!Zo erg is het dus nu.Ze is wel in de rui maar toch helemaal niet zo erg.Met de furminator lijkt het ietsjes af te nemen maar niet veel.Dit jaar is het ook veel erger dan jaren hiervoor.Maar meestal is ze in de winter weer mooi glanzend zwart!Even afwachten dus.....
Hier ook een bekend verschijnsel en het gekke is dat het bovenste stuk van Floor's staart dan zwart is en het onderste bruin , dat trekt wel weer weg maar dat duurt even
Ook sting is zwart met bruin op het moment. Ik kan zijn achterhand niet meer zo goed borstelen omdat hij het niet fijn vindt, doordat hij ook op leeftijd komt. Dus ik pluk nu af en toe wat weg
groetjes gerritte
bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)