Jahhh bundels......ga maar lekker klieren daar....het is heel stom daar...je moet steeds naast de baas gaan zitten...je mag niet spelen...en ze proppen je helemaal vol met snoep zodat je eind van de avond misselijk bent....dus doe als Banjer en zet de baas maar zwaar voor schut en laat iedereen maar denken dat je de vervelendste lab bent die er bestaat...Weet je wat een goed idee is??? op het trainingsveld lekker poepen waarbij die anderen denken....nou zeg...die heeft niet eens de moeite genomen om de hond uit te laten...
banjer schreef:Jahhh bundels......ga maar lekker klieren daar....het is heel stom daar...je moet steeds naast de baas gaan zitten...je mag niet spelen...en ze proppen je helemaal vol met snoep zodat je eind van de avond misselijk bent....dus doe als Banjer en zet de baas maar zwaar voor schut en laat iedereen maar denken dat je de vervelendste lab bent die er bestaat...Weet je wat een goed idee is??? op het trainingsveld lekker poepen waarbij die anderen denken....nou zeg...die heeft niet eens de moeite genomen om de hond uit te laten...
hahahahah nee geen hond die mij gefrustreerd krijgt....ook mensen niet overigens...ik doe Banjer gewoon een week in de schuur zonder eten...of ik ga later met hem fokken en ga dan namaak stamboompapieren maken zodat je allemaal foute puppies krijgt....Ben overigens net met hem weesten wandelen in het bos....heeeeerlijk....wat een lekker weer en wat een skattie is het toch.