Ja zeker, want.... Bob en James hebben al heel lang geen beweging meer gehad en hadden vandaag hun eerste aquatraining. Mijn dag kon niet meer stuk toen ik die heerlijke uitgeputte koppen zag
En Bob en James vinden het vrouwtje ook weer leuk
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Het is hier eigenlijk elke dag 'Rover dag'.
Maar de kinderen willen graag wat geven.
Ze willen het natuurlijk wel zelf uitzoeken, dus na school gaan we wat uitzoeken voor Rover.
Hier ook geen speciale dingen, iedere dag dierendag voor de jongens.
toscak schreef:Ja zeker, want.... Bob en James hebben al heel lang geen beweging meer gehad en hadden vandaag hun eerste aquatraining. Mijn dag kon niet meer stuk toen ik die heerlijke uitgeputte koppen zag
En Bob en James vinden het vrouwtje ook weer leuk
maar hoe gaat het met het herstel van je knullen ?
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Jazeker, goed excuus om mijn meisje nog meer te verwennen. Zyva is vandaag verwend met de Safestix! Helemaal geweldig vindt ze het. Ook heeft ze een nieuwe knuffel gekregen en van een vriendin van mij een lekker botje. Dus lekker verwend vandaag en ook al wordt ze dat elke dag, vandaag toch een beetje extra!
Het enige dat vandaag anders is, is dat er vandaag geen vlees gegeten wordt.
Niet alleen voor ons een vleesloze dag maar ook de honden kregen vandaag geen stuk dood dier.
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag