Broer van Tara gezien

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Broer van Tara gezien

Ongelezen bericht door Janneke »

Alhoewel ik al een tijdje geleden te weten ben gekomen dat een broer van Tara(onze vorige hond) hier in de buurt woont, ben ik vandaag voor het eerst er geweest. Meteen ff een botje meegenomen waar onze Tara zo gek op was en haar broer, Jobbe, ook! :D

Zo raar om dan een broer van je pas overleden hond te zien en wetend dat hij vrijdag wel 13 wordt...en jouw hondje het niet gehaald heeft :(...maar ook weer lief omdat hij hetzelfde hoofd als Tara heeft en volgens zeggen(en praten met de eigenaar) ook hetzelfde karakter.

Ik realiseer me hier ook door hoeveel ik Tara nog mis, zeker omdat ik er niet bij was bij haar overlijden(was in de VS voor stage). Ook al is Tjinta er nu, bij het zien van Jobbe realiseer ik me wel hoeveel Tara voor mij betekende!

Over het algemeen een lief moment met veel gevoel, maar ik ben blij dat ik hem gezien heb. Alleen omdat hij met het botje bezig was geen goede foto kunnen maken! :D

Ik heb ook eindelijk de naam van de fokker(kennel naam(Bleek Stone)) gekregen en kan dus nu gaan uitzoeken of er nog ergens wat afstammelingen/familie zijn! (wij zijn zelf namelijk Tara's stamboom kwijt en weten haar stamboom naam alleen maar uit geheugen...maar dat is vast niet helemaal goed meer naar 13 jaar!) :oops:
Afbeelding
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Het zal best tweeledig zijn geweest, maar ook weer mooi om haar broer te zien. Succes met het uitzoeken van verdere familie. :)
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Plaats reactie