wanneer weer los laten

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
corry

wanneer weer los laten

Ongelezen bericht door corry »

afgelopen donderdag(na 3 weken loops) was dushi loops af kan ik haar nou weer lekker los laten lopen ?
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

dat lijkt me wel, ik neem aan dat ze geen bloed meer verliest?
Hou er wel rekening mee dat ze nog een tijdje lekker kan ruiken voor de reuen, maar mijn ervaring is dat ze dat zelf wel kan oplossen.
corry

na heb der lekker laten rennen en zwemmen ow wat genoot ze na 3 weken aan de riem lopen :D ze legt nu uitgeteld in de bench.
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

goed zo Dushi! je bent nu echt een grote meid!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Bij Zyva is het nu 2 weken geleden dat ze loops was maar ze ruikt nog steeds ERRUG lekker voor sommige reutjes. Helaas heb ik een veel te lief teefje die totaal niet van zich afbijt, volgens mij snapt ze totaal niet wat al die reutjes steeds bij haar achterkant willen. Bij het losloopveldje hier in de buurt wordt ze nog steeds bereden en moet ik constant opletten zodat ik ze van haar af kan halen, Zyva corrigeert de reutjes totaal niet. Gisteren hadden we een bosles met de hondenschool en 1 reutje was zwaar verliefd op Zyva. Dit reutje heeft echt een uur lang met z'n neus aan Zyva's achterkant vastgezeten!!! Overal waar Zyva liep, liep hij met zijn neus achter haar aan! Het kwijl liep uit zijn bek. Rijden deed hij gelukkig niet, maar pas na een uur begon Zyva zich te irriteren aan die hond en begon ze heel voorzichtig een beetje van zich af te bijten. Ik blij dat ze dat eindelijk ging doen ook al was het nog heel voorzichtig. Dus voorlopig zal Dushi ook nog wel lekker ruiken ben ik bang!
corry

ja dat klopt hoor ik gaan ook echt als ik geen honden in de buurt zie :wink: ,trouwens dushi gaat ook alleen maar rond draaien als een reu wat probeert voor de rest bijt ze ook niet van haar af :? .
Vanmorgen ging ze zelfs nog op haar rug leggen voor een pup :shock: .
Plaats reactie