en wie kent het niet....enorme bende en herrie
maar wat moet dat moet en met frisse tegen zin zijn hubbie en ik aan de slag gegaan.
tuindeuren open en de deur van de schutting is van het slot af,want jee wat een zooi sleep je je huis in en uit met zo`n klus
enfin manlief staat stevig te schuren en ik ben even een pan soep aan het opwarmen...roef en james slapen door de herrie heen
soep is klaar en ik trek de stekker uit het stopcontact van de schuurmachine(anders gaat mijn klussert maar door en wordt mijn soeppie koud
hoor ik toch een gekrakeel in de tuin!!
hubbie en ik spurten naar buiten en daar staan roef en james.........vreselijk te grommen en blaffen,dikke borstels op hun rug!!
onze buurman staat verstijfd van schrik tegen de berkenboom aangeplakt,hij kon niet meer voor of achter uit
het is hier dus heel normaal om achter langs te gaan als de tuin open is,maar aangezien bij ons de deur altijd dicht zit(hey het kan té gezellig zijn he je buuf iedere dag in de keuken
buurman had dus gezien dat de deur van het slot was en onder het mom effe buurten en we weten meteen welke kleur de muren bij de buren worden,was hij argeloos de tuin binnen gestapt...........en dat vonden mijn wakers dus niet goed
normaal kwispelen ze hun kont er af als ze hem zien,maar ehh zomaar onuitgenodigt de tuin binnen lopen??? neehh buurman das te gezellig