Helemaal goed gekeurd weer.
Ook haar poten (ellebogen) even goed na laten kijken aangezien ze af en toe trap loopt tegenwoordig. Da twijfelde beetje aan de artrose/ED diagnose van mijn vorige DA. Sara's ellbogen voelen prima aan en als ze met een jaar al ED/artrose zou hebben zou dat met deze leeftijd duidelijk voelbaar zijn volgens hem. Dit was gelukkig niet het geval.
Maar ik dwaal af. Daar wou ik het helemaal niet over hebben.
Ik heb hem even naar Sara's buik(plooi) bij haar lies laten kijken. De rand waar de tepels zitten zeg maar. Die is sinds enkele maanden aan 1 kant wat kaler dan de mooi behaarde andere kant. Ik zei me er geen zorgen over te maken, maar wilde het toch even aankaarten.
Hij had geen idee hoe het kon dat het daar wat kaler (haaruitval) was. Het is ook niet helemaal kaal, maar minder behaard. Hij merkte wel op dat haar buik in de rand van de tepels dikker is. Babbelde nog wat over melkklieren, maar hij ging er verder niet over door.
Dus ik dacht: zal dan wel.... niks om me druk om te maken.
Maar nu net dacht ik thuis: laat ik ook eens goed voelen. En inderdaad is het best veel dikker daar. Geen bult ofzo, maar over de hele lengte een verdikking van de buik daar.
Dus nu ondanks dat de DA geen alarmbellen had rinkelen toch wat zorgen. Ik heb de DA al een mailtje gestuurd, had al gebeld, maar hij was al naar huis. Wil gewoon nog even navraag doen.
Zie ik nu spoken? Maak ik me te druk?
Sara heeft geen jeuk aan de plek, het is niet rood en ze is gewoon in goede conditie.
Ik vertrouw behoorlijk op mijn DA. Dus zou eigenlijk denken dat als het wel iets vreemds zou zijn hij dat gezegd zou hebben. Maar het zit me toch even niet lekker.