Sommigen van jullie hebben het wellicht al een keer gelezen in een ander topic over zijn blaasproblemen dat Diego ook wat huidproblemen heeft. Nu ben ik daar de laatste tijd vaak voor naar de DA geweest. Maar nu graag jullie advies. Er is hier genoeg kennis
Diego heeft dus kale plekken op de poten (vooral achter), jeuk op voorpoten en op de borstkas. Daar valt de kaalheid eigenlijk nog wel mee. Na in het gras of water te zijn geweest heeft Diego altijd veel jeuk. De DA zegt dat hij qua symptomen niet een eenduidig beeld geeft, geen voedselallergie en geen contactallergie. Hij vermoedt dan ook dat hij voor alles een beetje allergisch is en dat alles samen teveel is. Omdat we de winter in gaan, willen we het even aanzien (in overleg DA). Het jeuken is niet veel erger dan het geweest is en in zijn eerste winter vorig jaar had hij niet veel last van jeuk, niet meer dan normaal. Maar toch ik wil hem er vanaf helpen, elke jeuk is teveel.
Ik had Diego op Prins pro care super, maar heb alles geschrapt (ook qua botjes , schapenvet, zalmole e.d.) en heb hem sinds twee weken op prins lam/rijst gezet. Ik moet zeggen dat het wel wat opknapt. Ook zo min mogelijk in gras en niet in water. Hij knapt op maar het is nog niet zoals het hoort.
( hij wordt verder keurig ontwormd en ontvlooid)
Mijn vraag is of meer mensen ervaringen als deze hebben. Mijn vraag is met name of het met vers vlees helemaal zou opknappen? Ik heb al een diepvries
Alvast bedankt