Ervaringen gevraagd met Groene Leem wondpast van Groene Os

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Mariska+Noa

Ervaringen gevraagd met Groene Leem wondpast van Groene Os

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heeft noa aan beide voorpootjes tussen zijn buitenste en daarnaast gelegen teen en klein soort van vleesknobbel die opeens begon te bloeden. Hiermee naar da geweest en die heeft het leeggedrukt, er kwam pus en bloed uit, en ab kuur meegekregen en advies om 2 maal daags te baden in badedas.
Het leek weg te zijn, maar opeens gingen de wondjes weer open en het baden lijkt niet veel zin te hebben. Nu kreeg ik van iemand de tip om het in te smeren met Groene Leem wondpasta. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ja, ik gebruik het bij de hond en bij de paarden bij wondjes. Ook voor mensen werkt het als een pleister.
Prima spul. :) Als je geen pasta in een tube kunt krijgen kun je ook groene leem nemen en dat aanlengen met beetje (gekookt) water.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Ik heb pas een grote tube gekocht, Ik gebruik het zelf ook op wondjes en bij onze trainingsgroep wordt het regelmatig gebruikt, oa ook bij hotspot. Ik hoor alleen maar lovende berichten.
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Ik ken het ook net als Els in gebruik bij de paarden,is prima middel wist alleen niet dat je het ook voor de hond kunt gebruiken.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

waar kan je dat krijgen en is het voor alle wondjes ???
Afbeelding

bedankt Sharon !
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Ik heb het via internet besteld. Ik weet niet meer precies waar, maar als je even googled kom je het vanzelf tegen. En ja je kan het voor alle wondjes gebruiken.
Wanneer je pubers hebt zelfs voor jeugspuistjes.
Els
Speurneus
Speurneus

Het word oa verkocht bij de Tuinen, maar meestal levert google nogal eens leuke aanbiedingen op her of der.
Groetjes,
Els

-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Even voor de zekerheid.
Ik gebruik groene leem als ontgifter, maar kan het dus ook aanlengen met water als ze een wondje hebben als pleister ?
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Els
Speurneus
Speurneus

Ja, klein beetje water tot er een papje ontstaat, dat opsmeren, Groene leem als papje erop smeren, lekker dik en gewoon laten zitten. Je kan het ook als poeder erop doen als de wond alweer wat beter gaat.

Dit kan je tweemaal daags herhalen. Totdat de wond droger wordt, dan geen papje er meer op doen anders blijft het steeds nattig.

http://www.uwhondnatuurlijkinbalans.nl/ ... &Itemid=80" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Els schreef:Ja, klein beetje water tot er een papje ontstaat, dat opsmeren, Groene leem als papje erop smeren, lekker dik en gewoon laten zitten. Je kan het ook als poeder erop doen als de wond alweer wat beter gaat.

Dit kan je tweemaal daags herhalen. Totdat de wond droger wordt, dan geen papje er meer op doen anders blijft het steeds nattig.

http://www.uwhondnatuurlijkinbalans.nl/ ... &Itemid=80" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor je uitleg, weer wat bijgeleerd :)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Plaats reactie