De winnershow is normaal gesproken niet een show waar we graag naar toe gaan. Heel erg duur en de sfeer is soms ver te zoeken maar dit jaar.... hebben we ons toch maar weer eens aangemeld met Thorsten (Dutch Dynamite v. Heeresteyn). We gingen weer eens diep in de buidel tasten om ons eigen gefokte mannetje te laten zien.
We zijn nu eenmaal erg trots op hem!
Uiteindelijk hebben we een resultaat behaald die we nooit hebben durven dromen. Na een heel pittige strijd met hele mooie andere reuen is onze eigen Thorsten
Jeugd Winner 2011
geworden. En hierdoor gelijk, net als zijn moeder (Multi Ch. Kiss Me I am Bridget v.d. Ansjoros) Crufts gekwalificeerd.... We hebben altijd spottend gezegd " we gaan pas heen als een eigen gefokt hondje deze kwalificatie krijgt" (Dit eigenlijk om ons een beetje te drukken, maar we kunnen er niet meer onderuit.) In 2012 gaan we naar de Crufts, niet met 1 maar met 2 honden. Met moeder en zoon! Ik ga er vanuit dat we dan heel erg gaan genieten. Pappa Mirmo (Ch. Ingmos Rosell Mir) blijft deze keer thuis, maar voor hem hebben we nog een andere verrassing in petto in januari. Daar vertel ik jullie dan wel over