Zindelijkheid 's nachts (pup 10 weken)

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Mieke1983
Snuffelneus
Snuffelneus

Zindelijkheid 's nachts (pup 10 weken)

Ongelezen bericht door Mieke1983 »

Hallo iedereen,

We hebben onze lab pup nu zo'n 2 weken (z'is 10,5 week oud) en ze doet het prima!

Nu heb ik alleen een vraagje ivm 's nachts: we gaan zelf slapen tussen 22-23 uur. Dan sta ik 's nachts rond 3 u een keertje op om haar buiten te laten.
Mijn man laat haar ook nog eens buiten als hij opstaat, aangezien hij heel wisselende uren heeft varieert dat van 4 u tot half 7...
Zelf sta ik om 7 u op.
Tot nu toe heeft ze nog nooit in haar bench gedaan (buiten 1 keertje 'grote boodschap').
Voor hetzelfde geld kan ze best langer ophouden dan 4 uur. Hoe zou ik dat het beste aanpakken? Mijn 'shift' om 3 u steeds een beetje verlaten totdat ze bij die van mijn man is geraakt? :)

Groetjes, Mieke
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door RaymondC »

Onze pup, die ook bijna 10 weken is is droog vanaf 21:30 - 22:30 tot 05:30
Piept 1x rond 02:30, maar we laten hem met rust.
Geen behoefte en/of ontlasting om 05:30

Om 05:30 wordt onze pup uit gelaten, en dan rond 06:30 nogmaals.
Ik ga dan naar me werk, en mijn vrouw blijft dan nog even slapen tot ..........
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

je kan dat proberen, of je gaat gewoon een x niet kijken, en zie wat er gebeurt, gaat het mis dan was het nog te vroeg om dat te doen maar je kunt de tijd ook langzaam gaan rekken
al me kinders uitgevlogen
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door vanhaut »

Yara is nu bijna 11 weken maar wij gaan er pas uit als ze zich meldt.. De afgelopen dagen was dat dus niet 1 keer in de nacht.. Ze krijgt om 2200 uur laatste keer eten, dan ook nog drinken.. Ze krijgt na de laatste uitlaat ronde zo tegen 2300 uur geen drinken meer.. ze gaat dan ook braaf slapen en wordt zo tegen een uur of 7 wakker... In het begin werd ze wakker om 1 uur, 3 uur en 7 uur.. maar dat is dus sinds een week over..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
yvonne39

Ongelezen bericht door yvonne39 »

Onze pup sliep de nachten pas door toen hij 15 weken oud was. In begin moesten we zelfs 2x er 's nachts uit, later werd dat 1x per nacht. En dan wilde hij ook niet gelijk weer verder slapen. We waren dan ook nog één uur met hem bezig. Later werd dat ook beter en sliep hij gelijk weer als hij zijn behoefte had gedaan. Op het laatst werd hij pas om 5.00 uur wakker. En nu redt hij het makkelijk van half 11 's avonds tot 8 uur 's ochtends. Blijkbaar zijn wij de enige in onze omgeving die dat hadden, want bij iedereen sliep de hond al na 2 dagen 's nachts door. Het is ons niet altijd meegevallen. Wij hadden ons daar ook op verkeken, maar het is dus net of je weer een baby in huis hebt.
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door vanhaut »

het is net als bij kinderen.. HEt ene kind is al zindelijk met 1 1/2 en de ander met 4 pas.. dus niet wanhopen.. komt vanzelf.
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
yvonne39

Ongelezen bericht door yvonne39 »

Zeker weten dat het net kinderen zijn. Gelukkig sliepen mijn kids 's nachts gauw door. Dus we begonnen al niet aan ons zelf te twijfelen. Hij slaapt nu 's nachts lekker door, dus we kunnen mooi onze slaap weer inhalen. Bij anderen gaat het altijd beter en die weten het ook altijd beter.
Connie mama van Boris

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

yvonne39 schreef:Bij anderen gaat het altijd beter en die weten het ook altijd beter.
Zo gaat dat altijd, ze vergeten dan gauw dat zij waarschijnlijk ook wel eens met de handen in het haar hebben gezeten!
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

die van ons sliep na 2 nachten al door.. Hij heeft zich alleen die 2 nachten gemeld en daarna niet meer.. Ook een droge bench nog, wij deden om 23:30 uitlaten en 05:30 was ie weer de eerste. Dat is nu 2200laatste ronde en om 06:00 de eerste :) iedere pup is anders, denk dat jezelf het beste kan zien wanneer het tijd is om tijd te rekken
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Hier pas sinds kort dat hij s'nachts niet meer in de bench plast en ik dus niet meer elke dag kleedjes hoef te wassen.
Ik geef hem nu s'avonds niet meer een bak vol water maar gewoon een klein beetje.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door delange »

Ook hier de eerste week er 's nachts 2x uit, wel steeds iets uitgebreid.. 1 uur - 4 uur, na paar dagen 2 uur - 5 uur, dan 3 uur en 7 uur.. we wisselden het af, totdat manlief 1x door de wekker was geslapen en kenzo zich niet meldde. Sindsdien er toen niet meer uitgeweest 's nachts. Kenzo kan het nu prima volhouden van 22.30 tot 08.30. In het weekend rustig tot uur of half 10.
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
jolandatb
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door jolandatb »

Precies, geen enkele pup is hetzelfde.
Komt vanzelf!

Luca is perfect wat de nacht betreft.
23 uur tot 6.30 en het weekend wel een 8 uur.
daantje

Ongelezen bericht door daantje »

Onze Max is nu 16 weken en slaapt van 21.00 uur tot ong. 6.00 uur door. Wel laten we hem om 23.00 uur nog even plassen.
Meestal is hij nog wel droog en gaat hij buiten plassen. Alleen wil hij daarna niet meer terug in zijn bench. Hij piept en blaft dan tot wij eindelijk opstaan en hij eruit mag. Dan gaat hij lekker in zijn mand verder slapen.
Iedereen zegt : gewoon volhouden. Maar het is ook niet zo fijn voor de buren en zelf slaap je ook niet meer. Heeft iemand nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Danielle en Max
Plaats reactie