goede hondenschoentjes
goede hondenschoentjes
Omdat onze 2 honden nog wel eens pech hebben en wondjes aan hun voetzooltjes hebben, laat ik ze hondenschoentjes dragen wanneer ze een sneetje of zoiets hebben. Alleen die ik heb zijn niet zo super.Ze zijn van het merk Petproducts.Er staat op dat het beschermschoentjes zijn.Het nadeel van deze schoentjes zijn dat ze gaan draaien wanneer ik met de honden naar het bos of strand ga.De zooltjes zitten dan ineens bovenop.En ze lubberen uit na een flinke regenbui.Ik heb al bij verschillende dierenzaken hier in de buurt gekeken maar kom niet verder dan dit merk.Ik zoek dus goede schoentjes die niet makkelijk afzakken,uitlubberen of gaan draaien zodra ze iets sneller gaan lopen en die tegen de regen kunnen.Wie heeft er ervaring met goede schoentjes en waar kan ik ze dan verkrijgen??????
-
- Speurneus
- Contacteer:
http://www.natteneuzen.nl/categories/Ho ... %252dTrex/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze heb ik voor Quincy. En ik ben over deze schoenen zeer te spreken! Bij Quincy blijven ze perfect zitten en ze loopt ermee alsof ze geen schoenen aan heeft. Daarbij hebben ze een hele stevige zool. Quincy heeft er zelfs mee gezwommen en in de diepe sneeuw geravot!!
Ze zijn niet helemaal waterdicht. De zool wel tegen plassen, maar de bovenkant laten water door. Ik heb daar (ook toen Quincy hechtingen had) geen probleem van gemaakt en eenmaal thuis de wond weer even schoon gemaakt enzo. Quincy heeft daar met heling van wondjes nooit problemen mee gehad.
Deze heb ik voor Quincy. En ik ben over deze schoenen zeer te spreken! Bij Quincy blijven ze perfect zitten en ze loopt ermee alsof ze geen schoenen aan heeft. Daarbij hebben ze een hele stevige zool. Quincy heeft er zelfs mee gezwommen en in de diepe sneeuw geravot!!

Ze zijn niet helemaal waterdicht. De zool wel tegen plassen, maar de bovenkant laten water door. Ik heb daar (ook toen Quincy hechtingen had) geen probleem van gemaakt en eenmaal thuis de wond weer even schoon gemaakt enzo. Quincy heeft daar met heling van wondjes nooit problemen mee gehad.
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje

-
- Speurneus
- Contacteer: