'k Was daarstraks gaan wandelen en heb Ol laten zwemmen; heb haar ook ook nog losgelaten langs de vaart, en dan verder nog naar school geweest en weer naar huis gereisd; no problemo.
Hier thuis kreeg ze een veilig kluifje en ging ze drinken.
Maar daarna is ze beginnen "tongelen/smakken", altijd likken richting neus, en ze zevert ook veel. Ze wil ook niet in haar mandjes/zitzak liggen, maar ligt onrustig enkele minuten op de vloer om dan weer op het tapijt te gaan liggen en omgekeerd. Ze likt af en toe ook aan haar voorpoten.
Ze is totaal niet lusteloos of gedragsmatig anders, kan nog perfect lopen enz. Ze is natuurlijk wel moe, maar ik ben dan ook van 9 tot 14:15u weg geweest.
Ze is dus nu al een kleine 2u aan 't "tongelen", al ligt ze op dit moment wel ff "lichtjes knock-out" achter mij (jippie). Maar ze tongelt nog altijd tussendoor.
Mijn vader is al komen kijken en vond dat ik het nog even aan moest kijken omdat Olly nog wil spelen en knuffelen enzo.
Maar hij was nog maar net buiten, toen ik de DA gebeld had met de vraag wat ik hiermee best kan doen.
En ik mag straks om 18:45u langskomen ...
De secretaresse sprak al meteen over een hospitalisatie dit weekend
Dus spannend ... Ik ben toch wel ongerust!
De hond van m'n ouders is gisteren met Ol naar 't bos geweest en hij heeft vannacht overgegeven en is nu beter, dus wie weet is er daar iets gebeurd ...? Of heeft Ol vandaag iets gesmikkeld? I don't know!