Ongerust

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongerust

Ongelezen bericht door Miske »

Ik ben ongerust.

'k Was daarstraks gaan wandelen en heb Ol laten zwemmen; heb haar ook ook nog losgelaten langs de vaart, en dan verder nog naar school geweest en weer naar huis gereisd; no problemo.

Hier thuis kreeg ze een veilig kluifje en ging ze drinken.

Maar daarna is ze beginnen "tongelen/smakken", altijd likken richting neus, en ze zevert ook veel. Ze wil ook niet in haar mandjes/zitzak liggen, maar ligt onrustig enkele minuten op de vloer om dan weer op het tapijt te gaan liggen en omgekeerd. Ze likt af en toe ook aan haar voorpoten.

Ze is totaal niet lusteloos of gedragsmatig anders, kan nog perfect lopen enz. Ze is natuurlijk wel moe, maar ik ben dan ook van 9 tot 14:15u weg geweest.

Ze is dus nu al een kleine 2u aan 't "tongelen", al ligt ze op dit moment wel ff "lichtjes knock-out" achter mij (jippie). Maar ze tongelt nog altijd tussendoor.

Mijn vader is al komen kijken en vond dat ik het nog even aan moest kijken omdat Olly nog wil spelen en knuffelen enzo.

Maar hij was nog maar net buiten, toen ik de DA gebeld had met de vraag wat ik hiermee best kan doen.

En ik mag straks om 18:45u langskomen ...

De secretaresse sprak al meteen over een hospitalisatie dit weekend :? , maar ik reageerde hierop dat ik toch eerst wel eens wil dat Ol serieus onderzocht wordt alvorens ze meteen daar te laten.

Dus spannend ... Ik ben toch wel ongerust!

De hond van m'n ouders is gisteren met Ol naar 't bos geweest en hij heeft vannacht overgegeven en is nu beter, dus wie weet is er daar iets gebeurd ...? Of heeft Ol vandaag iets gesmikkeld? I don't know!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Heel veel sterkte Kim. Jouw Olly is een taaie, die komt er wel weer bovenop. Succes bij de da, laat je het weten als je meer weet?
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Misselijk? Iets tussen de tanden? Wondje in haar bek? Kan van alles zijn! Ik ga duimen dat het iets heel onschuldigs is! :duimen:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Onze pa heeft haar eens gecheckt, ook in de mond, aan de ogen, tussen de poten, op haar buik enz., en hij vond daar niets speciaals. Ja, het kan vanalles zijn! Ze ligt nu weer tegen de buitendeur ... :(
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Arme Ol :( Sterkte voor straks!
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

En ze heeft net wat gedronken, maar ligt nog tongelend bij de voerbak :(. Ik vertrouw het niet zo, en hoop dat de uren snel voorbij vliegen!
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Bah, wat spannend! Succes straks, hopelijk is ze gewoon een beetje misselijk van iets wat ze gegeten heeft.
Jol
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Jol »

Ach gossie, die Ollie toch... :( . Hopelijk schiet de tijd gauw op en lezen we straks dat het iets onschuldigs is...Sterkte voor jou en Ollebol
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bedankt! Ja, ze is echt missellijk; valt goed op :(. Hoop dat ze nog goed wil werken dadelijk want ik heb geen vervoer.
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Arme Ollie. Veel succes straks bij de dierenarts, ik hoop dat het iets onschuldigs is. :groteknuffel:
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

och jee :( Heel veel succes straks bij de dierenarts en hopelijk is het gewoon een klein virusje of iets wat niet lekker is gevallen :knuffel:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ze ligt gelukkig nu al enkele minuten in een soort van diepe coma (gewoon slapen hoor, haha). Ze is uitgeteld, en likt niet meer. Ik hoop dat ze niet direct weer wakker schiet en begint te smakkelen. Hopelijk is het gewoon iets onschuldig!!!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

sterkte kim hopelijk is het niets bijzonders
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wow, super, ze ligt nog altijd te dutten :). Daar ben ik erg blij mee :). Ik kijk het nog even aan, en als ze dadelijk niet meer smakt/likt, dan bel ik het misschien af. Even aankijken nog!
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

gelukkig gaat het wat beter met Olly maar als je het niet vertrouwd zal ik wel even gaan als is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Houd er rekening mee dat het vrijdag is en dat je straks het weekend in gaat.
Als je het niet helemaal vertrouwd zou ik toch even gaan ook al voelt ze zich wat beter.
Plaats reactie