Bult bij zijn keel
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Bult bij zijn keel
Dit weekend heb ik een bult ontmoet ondekt bij Bundels zijn keel. Het zit ongeveer waar normaliter de 2 huidplooien hangen. Hij doet het verder goed. Eet goed en ontlasting goed. Zijn gedrag is zoals het moet zijn. Een ondeugende doerak van van bijna 11 maanden. Toch ben ik ongerust mede doordat Banjer een milttumor heeft gehad en leeft nu in zijn reservetijd.
Ik bel morgen de DA voor het maken van een afspraak. Ik probeer mezelf niet ongerust te maken maar die rotziekte gaat wel door mijn hoofd.
Terwijl ik dit berichtje maak zijn de 2 mannen aan het spelen/donderjagen door het huis. Bundels daagt Banjer steeds uit om te spelen dus qua energie zit het wel goed.
Afin ik moet eerst maar eens afwachten wat de DA gaat zeggen over die bult.
Ik bel morgen de DA voor het maken van een afspraak. Ik probeer mezelf niet ongerust te maken maar die rotziekte gaat wel door mijn hoofd.
Terwijl ik dit berichtje maak zijn de 2 mannen aan het spelen/donderjagen door het huis. Bundels daagt Banjer steeds uit om te spelen dus qua energie zit het wel goed.
Afin ik moet eerst maar eens afwachten wat de DA gaat zeggen over die bult.
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
Roos
-
roef
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

- Caya
- Hele grote hondenneus

Heeft hij geen teek gehad? Die veroorzaakt vaak ook een bult(tje). Misschien heb je er geen erg in gehad dat hij er eentje had. Hier komen wij nog regelmatig teken tegen als we gewandeld hebben met de honden. Ik ga mee helpen duimen hoor dat het niets ernstigs is.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
mawo
- Middelgrote hondenneus

-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Dank jullie wel voor jullie reacties (en medeleven). Bundels is in mijn ogen niet ziek geweest en ik vind persoonlijk de bult te groot voor een tekenbeet. De bult heeft ongeveer de grote van een half kippeneitje. Ik wacht maar af wat de DA ervan vindt. Vingers gekruist dat het een veltbult is ipv van iets anders.
Hij heeft er in mijn ogen ook helemaal geen last van; je kunt het goed betasten, als gek doet aan de riem (wegrennen aan de flexlijn en met een ruk tot stilstand komen) etc.
Ik weet niet of ik morgen al terrecht kan bij de DA. Zodra ik meer weet laat ik zeker een berichtje achter bij deze topic.
Nogmaals dank jullie wel voor jullie reacties.
Hij heeft er in mijn ogen ook helemaal geen last van; je kunt het goed betasten, als gek doet aan de riem (wegrennen aan de flexlijn en met een ruk tot stilstand komen) etc.
Ik weet niet of ik morgen al terrecht kan bij de DA. Zodra ik meer weet laat ik zeker een berichtje achter bij deze topic.
Nogmaals dank jullie wel voor jullie reacties.
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
wobbetje
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus