dat was een éénmalige aktie he vrouwtje!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

dat was een éénmalige aktie he vrouwtje!!!

Ongelezen bericht door roef »

ja hier roef en james!

wij willen even heel erg gaan klagen over ons vrouwtje!!! :mad:
het is de laatste weken al flink behelpen voor ons :cry: verbouwen van de woonkamer..nou daar zitten wij helemaal niet op te wachten natuurlijk!
druk druk druk en wie schieten er bij in??? juist :mad:

ook doet het vrouwtje heel erg raar,ze loopt niet maar hobbelt en gebruikt een ding wat ze kruk noemt :confused: :confused:
ja en dat is al weken gaande!!! en wij waren gewend om iedere dag anderhalf tot twee uur een heerlijke wandeling te maken....nou en dat kan ze niet :mad: :( dus moeten we wachten tot de baas eens tijd heeft.
en die doet echt zijn best wel hoor maar dat is toch niet het zelfde als met het vrouwtje :oops:

en nu vandaag?........zo erg!!! :cry: :cry: :evil:
we hoorden ze al samen monkelen...ze haren vreselijk en meuren de toko uit :mad: :mad: wij? echt niet! toch??

nou en toen gebeurde het meest onvoorstelbaarste wat er zou kunnen gebeuren....we werden naar een soort winkeltje gebracht wat verdacht naar zeep rook en er stonden ook net zulke banken als bij de dierenarts :shock: :shock:
en er was ook een grote verhoogte bak.....nou daar waren we heel snel achter waar die voor diende!!! :evil:

ze hadden ons bij een TRIMSALON :shock: gebracht :cry: :cry:

de trimster zei tegen het vrouwtje dat de meur uit de vacht kwam door dat we niet meer zo veel zwemmen en we veel dode onderwol hadden.
we zijn allebei in bad geweest en drooggeblazen en daarna uitgeborsteld.
oortjes schoongemaakt en nagels geknipt.
tandjes schoon maken was niet nodig..wij hebben alle 2 blinkende happers :hehehe:

en nu zijn we zwaar beledigt :pfffff: :pfffff:

het ergste is dat het vrouwtje zei dat ze voor de trimster gekozen heeft omdat ze ons niet boven kan wassen(te zwaar op de trap) en het zielig vond om ons buiten te wassen met koud water....laat ons dan lekker zwemmen in een bagger sloot mens!! :mad:

note van het zich vreselijk schuldig voelend vrouwtje :oops: : ze stonken echt zo vreselijk erg! nog nooit mee gemaakt met ze.
vanaf volgende week is manlief 2 weken vrij en dan gaan ze weer lekker op sjouw en ook een vriendin heeft aangeboden om de mannen 3 x per week een uur te laten uit waaien. maar behelpen is het wel :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Merry Christmas voor jullie schone prinsen :D

Hier willen ze jullie nog wel even laten weten dat ze vanochtend nog heerlijk in de modder hebben geploegd :mrgreen:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Jullie zijn dan nu wel helemaal spic en span netjes afgeborsteld om Kerstavond door te brengen..... Jullie zijn dus op jullie kerstbest....
:D

Groetjes
Martine
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hun ego is nu ernstig aangetast :lol: Dat duurt wel even voordat ze het je vergeven hebben :lol:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max moet er ook zo nu en dan (2 a 3 x per jaar) aan geloven, die moet ook naar zo'n mens met een enge bak en veel lawaai dingen toe. Das goed tegen de losse haren zegt het vrouwtje. :?
Als we erlangs lopen, probeert Max naar de overkant van de straat te sneaken. :D Helaas voor hem zit hij altijd aan de lijn op straat. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:lol: whhaha blinkende mannen, simba wil ff jullie influisteren dat ze net als Lola en Action genoten heeft van een modderbadje :blij:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Hier waren ze ook weer zwart vanmiddag....

Maar ons vrouwtje is wel jaloers dat jullie wel lekker ruiken hoor Roef en James, want wij meuren de tent uit vandaag :twisted:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

roef en james bedanken hun collega`s voor het begrip en ondersteuning! :twisted: :D

zo wat zijn ze zacht!!!! :shock: en ze ruiken nu zooooo lekker!!!
blijf maar met mijn neus in hun vacht geplakt :lol:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

o jee geen ideeen geven aan mijn bazin hier hoor Roef.
Die heeft een nieuwe vriendin met een trimsalon , straks moeten wij ook :cry: Het enige wat wij nog kunnen doen is lijdzaam afwachten en maar hopen dat onze bazin voorlopig nog goed verkouden blijft dan ruikt ze ons toch niet. :D
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Nu ruiken ze natuurlijk naar (kerst)roosjes, maar ik schat zo in dat ze er wel voor gaan zorgen dat dat hééé'l snet voorbij is :twisted:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door roxy »

Och arme jullie mijn vrouwtje raad jullie de furminator aan, of hielp dat al niet meer? Ppppfff hoop niet dat mij dat gaat overkomen, gelukkig zit er geen salon in de buurt en heeft mijn vrouwtje geen auto :D :D fIJNE KERST....
Juun

Ongelezen bericht door Juun »

Ik mocht vandaag wel gewoon in de baggersloot en hoef alleen maar onder die vreselijke douche als ik in zo'n heerlijk geurende, al weken rottende vis heb liggen rollen... Helaas komen we die maar weinig tegen :cry: (Hoewel baasje daar geloof ik wel blij mee is) :wink:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Zielig hoor voor jullie, maar dat hebben jullie zo opgelost toch? :wink:
Wat heeft het vrouwtje aan haar voet dan, dat heb ik niet meegekregen?
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

wat zullen ze mooi glimmen.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

He James en Roef,
Dat mensen nou perse naar zeep willen ruiken en iedere dag onder zo'n straal water staan met een hoop schuim moeten ze zelf weten maar laat ons erbuiten :twisted:

Castro
Plaats reactie