Mijn hemeltje ze zijn hier toch in de rui! In al die jaren heb ik het nog nooit zo erg gehad. Heb net staan borstelen, vooral Sting heb ik een berg van af gehaald, dat ie nog een vacht heeft is een wonder
Simba is ook erger in de rui dan normaal en heb ik ook aardig vanaf geborstelt. Hebben die van jullie het momentueel ook zo erg?
groetjes gerritte
bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Ik moet zeggen dat het met Jayla momenteel enorm meevalt.
Ze heeft een tijdje terug al wel een paar weken enorm gehaard, maar momenteel is het dus weer rustig.
Misschien stilte voor de storm....
ja, wij hebben hier een wandelend vloerkleed ondertussen. Echt, overal waar ie is geweest liggen blonde haren. Keertje uitschudden en je kan een nieuwe hond breien.
Ik probeer hem regelmatig te laten zwemmen, maar heb voor volgende week weer een afspraak staan in de trimsalon. Keertje heel goed wassen, fohnen en borstelen kan geen kwaad nu.
Dat ie me daarna dagen niet aankijkt, moet dan maar.
Overal liggen zwarte plukken. Afgelopen jaar was dat niet zo. Dit jaar is het heel erg. Ik blijf aan het stofzuigen. Hele bergen kan je van hem afhalen.
Zal wel een keertje overgaan hoop ik ????????
Balou heeft het rond november/december heel erg gehad.
Grote zwarte plukken overal. 2x per dag konden we stofzuigen,elke dag kammen en Balou bleef maar verharen.
Nu geen last meer van!
Hier nog geen extreme haren. Gewoon de normale dagelijkse hoeveelheid. Gelukkig het zal wel niet meer zo lang duren vrees ik als ik de verhalen van de andere lees.
Hier ook geen extreme verharing. Erg weinig zelfs. Maar het zal wel te maken hebben met de temperatuur toch? Hier is er ook wel een zachte winter maar toch vriest het regelmatig overdag en 's nachts wat meer. ('s nachts zijn ze binnen) Alleen hun staartpunten groeien als kool
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn! Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17 Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05 Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08 Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11 Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12 Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14 Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13