Qua zindelijkheid heb ik met onze kleine meid niet te klagen.
Buiten plast ze zelfs op commando (op het gras).
Daarstraks was ik buiten (op het terras) en Mira liep rond bij mij. Ik zei "ga nog maar gauw een plasje doen" en wat doet mevrouw? Prompt gaat ze op haar hurken en plast... op het terras!
hahahaha
Mijn eerste hond ( een rottje ) deed dat ook op comando, ik werd ook voorzichtiger toen ik binnen een keer zei "kom ga je mee een PLASJE..... pppssssttttt en daar lag de grote gele maand op de grond
Ha, ha, grappig, vooral binnen het woord plassen niet meer zeggen dus! Hier wordt ook geplast op commando maar gelukkig wel altijd netjes waar het mag!
Zo leer je wel op te passen dat je niet vooruit loopt op een commando.
Pandora doet ook wel eens alsof ze plast als ze niet dringend moet maar we wel nog het commando geven omdat ze bijvoorbeeld een lange autorit moeten maken. Dan hurkt ze en springt nog sneller weer overeind zonder te plassen zodat ze wel een snoepje kan incasseren.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
[quote
Pandora doet ook wel eens alsof ze plast als ze niet dringend moet maar we wel nog het commando geven omdat ze bijvoorbeeld een lange autorit moeten maken. Dan hurkt ze en springt nog sneller weer overeind zonder te plassen zodat ze wel een snoepje kan incasseren.[/quote]