shoppen met het oudje

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

shoppen met het oudje

Ongelezen bericht door pebi »

lekker weertje vandaag dus Pearl gezellig mee in de auto. dat doet ze heel graag. ze weet dat op sommige plaatsen is het bewaken van de auto :wink: en op sommige plaatsen zoals het tuincentrum hier over de grens mag ik gezellig mee naar binnen. Jippie even langs Marijke laten zien hoe blij ik kan kwispelen :D . aandacht vind ze heerlijk. even langs de afdeling diervoeding , hmmmmm haar oude neus werkt nog goed.
terug in de auto gaat ze verzadigd van al de indrukken op haar oude dag weer heelijk liggen slapen. toch super gezellig zo'n tripje.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Als je inventief bent kun je ook de oudjes nog prikkelen en bezig houden. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Zo , die heeft een leuk dagje gehad.... fijn dat ze van die kleine dingen nog zo erg kan genieten...

Groetjes
Martine
duo penotti

Ongelezen bericht door duo penotti »

Gezellig dat je even langs kwam, fijn om die lieve oude pearli weer eens te zien :verliefd1: schattig om te zien hoe zij door de winkel keutelt :D
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat leuk zo'n dagje met je oudje :)
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Ik hoop dat er nog vele van deze gezellige uitstapjes mogen volgen! :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

die oma houd wel van uitstapjes. als ik mijn jas aan doe,boodschappen tas pak word ik al nauwlettend in de gaten gehouden. de ene keer mag Bimmel mee en dan is het weer haar beurt. nou is het toch wel een echte meid hoor :lol: ,winkelen is leuk. nou is het winkelen natuurlijk erg op haar gericht... tuincentrum en dierenwinkel mwah niet slecht hoor voor een hondenneus. ze kan ook nog zo trots in de auto zitten kijken ,of de hele wereld van haar is. vind dat ook bij andere mensen zo grappig zicht, die hondjes die lekker op hun gemakje de wereld door de autoruit bekijken. vandaag gaan we weer genieten van het mooie weer en mag ons omaatje de jonge mannen hier in de wijk, we hebben toevallig bijna allemaal reuen in de wijk waaronder veel jonge , laten zien dat ze nog wel een vinger in de pap heeft. :)
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Re: shoppen met het oudje

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

pebi schreef:lekker weertje vandaag dus Pearl gezellig mee in de auto. dat doet ze heel graag. ze weet dat op sommige plaatsen is het bewaken van de auto :wink: en op sommige plaatsen zoals het tuincentrum hier over de grens mag ik gezellig mee naar binnen. Jippie even langs Marijke laten zien hoe blij ik kan kwispelen :D . aandacht vind ze heerlijk. even langs de afdeling diervoeding , hmmmmm haar oude neus werkt nog goed.
terug in de auto gaat ze verzadigd van al de indrukken op haar oude dag weer heelijk liggen slapen. toch super gezellig zo'n tripje.
Marijke van Bompa????? Wat leuk is dit!!! Ik heb een paar keer met haar gemaild. Het leven van Bompa en zijn overlijden heeft toen zoveel indruk op me gemaakt. Marijke heeft toen ook zo'n mooi filmpje voor Bompa gemaakt .........de tranen liepen dan over mijn wangen als ik er naar keek.

Mocht je haar binnenkort weer zien doe je haar dan de hartelijke en lieve groetjes van Alice, het vrouwtje van Youri?

Jij ook de lieve groetjes van mij en een dikke knuffel voor Pearl en Bimmel. Wat heerlijk, hé, als die oudjes mog steeds zo genieten. Het gaat dus nog steeds goed?
Afbeelding
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

wat heerlijk dat ze op haar manier nog zo geniet.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Plaats reactie