Hoe lang blijft dit heel?
Hoe lang blijft dit heel?
Ik kwam wat leuks tegen. Het filmpje ziet er veelbelovend uit, maar ik twijfel of dit het geld waard is, of dat de bal er binnen een week net zo uit ziet als alle andere ballen hier (waar overigens net zo leuk mee gespeeld wordt als met een niet-lekke bal).
http://www.dezingendesmid.nl/catalog/pr ... cts_id=241" onclick="window.open(this.href);return false;
Kent iemand deze bal? En hoe bevalt hij?
http://www.dezingendesmid.nl/catalog/pr ... cts_id=241" onclick="window.open(this.href);return false;
Kent iemand deze bal? En hoe bevalt hij?
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
Heb je gelijk in bedoelde het ook anders dan het er staat.Agnes schreef:Ja, maar er zijn wel meer hondenspeeltjes die niet hondenproof blijken te zijn. En voor dik 20 euro wil ik graag iets meer zekerheidDus ik hoop op iemand met ervaring
Bedoelde dat ze daar rekening mee zouden moeten houden maar ervaring is dat speeltjes vaak snel stuk gaan.
Vorige keer een konijn gekocht leuk ding zo slap sleepknuffelding met piep.
Binnen een week heeft dat konijn geen hersenen (lees witte kussenvulling) en piep meer.
Hoe hij het voor elkaar krijgt maar opeens staat hij naast je hoor je de piep maar je ziet hem niet heeft hij dat piepding in zijn bek zonder knuffel.
Geen knuffels meer dus met piep hij zal dat rotding maar inslikken.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
-
- Snuffelneus
Hier idem dito, al heel wat sleepknuffeldingen met liefde gekocht en in een mum van tijd door Ayla met liefde gesloopt.
De enigste die zich tot de overlevenden mogen uitroepen zijn de kong en een rondslingerende tennisbal. (oh ja, zo'n rubberen been vol met kleine gaatjes dat je kan vullen met water voor in de diepvriezer. maar die is al een eind spoorloos. zal wel ergens in de tuin rondslingeren
)

De enigste die zich tot de overlevenden mogen uitroepen zijn de kong en een rondslingerende tennisbal. (oh ja, zo'n rubberen been vol met kleine gaatjes dat je kan vullen met water voor in de diepvriezer. maar die is al een eind spoorloos. zal wel ergens in de tuin rondslingeren

-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Kleine hondenneus
Ik heb deze bal ook. Hij is wel sterk. Maar ik vind het een rotding. Hij is erg zwaar dus ik kan hem nauwelijks een paar meter weggooien en toen ik het schoppend probeerde, had ik snel pijn aan mijn voeten (maar misschien zegt dit meer over mij dan over de bal
Tiddles pakt hem overigens wel eens en loopt er dan mee rond te wandelen alsof het een troffe is.
Maar voor echt samenspel gebruik ik toch liever een tennisbal of een klein basketballetje met daarin een klein gaatje zodat ze hem makkelijker in de bek kunnen nemen

Tiddles pakt hem overigens wel eens en loopt er dan mee rond te wandelen alsof het een troffe is.
Maar voor echt samenspel gebruik ik toch liever een tennisbal of een klein basketballetje met daarin een klein gaatje zodat ze hem makkelijker in de bek kunnen nemen
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
dat had ik ook hoor met mijn voeten,zegt dus niks over jou ,vind ik dan he.Lotte schreef:Ik heb deze bal ook. Hij is wel sterk. Maar ik vind het een rotding. Hij is erg zwaar dus ik kan hem nauwelijks een paar meter weggooien en toen ik het schoppend probeerde, had ik snel pijn aan mijn voeten (maar misschien zegt dit meer over mij dan over de bal![]()
schreef ook al dat ik hem zwaar vond. maar wel sterk inderdaad.