Welke mand?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Welke mand?

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Ik heb een paar weken geleden een mand voor Castro gekocht. (hij slaapt in zijn bench maar ik wilde ook een mand)
Ik wil graag een beetje "fluffy" mand met een omhoogstaande rand zodat hij zijn kop daar lekker op kan leggen, dus geen mat, of rietenmand oid. Heb me alleen niet goed genoeg verdiept, vond deze vooral erg leuk. Heeft een groot nadeel, de hoes kan er niet af en hij is veel te groot voor in de was machine :? Schiet dus niet op aangezien de Kong gevuld met KVV erin genuttigd wordt :kots:
Voordat ik weer een nieuwe (mis) koop doe zijn tips welkom. Wat voor mand hebben jullie? Welke vuling moet ik aan denken?

Hoor graag tips en ervaringen.
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Wij hebben voor Noah en Bruce en kunststof mand van het merk Domus. Daar ligt een lekker kussen in en ze vinden het heerlijk. Voordeel is dat de mand makkelijk schoon te maken is en het kussen in de wasmachine kan. Het kussen kun je in allerlei vrolijke kleurtjes kopen, of zelf maken is ook een optie.....
http://www.verrasjehond.nl/hondenmanddo ... -3168.html
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Tot de puppy slooptijd voorbij is is een plastic bak handig, met daarin een dekbed met verwisselbare hoezen.

Na de sloopfase vind ik de jollypaw manden erg mooi, ik heb zelf een houten mand van Leewsicht staan met daarin een zacht kleed en daarop zn dekbed.. Dat zijn deze:
http://www.leewsicht.com/manden/rieten-en-houten-manden" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Wij hebben zelf een goedkope stoffen mand op de kop getikt, en daar red hij zich nog prima in. Als Koda straks oud genoeg is dat de benche 's nachts niet meer nodig is, gaan we er zelf 1tje maken, een mooie houten bak met een kussen er in. :D
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Wij zijn erg tevreden met onze jolly paws mand ! Deze is van kunstleer en dus erg makkelijk schoon te maken. Om het voor Enzo extra aangenaam te maken ligt er altijd een fleecekleed in. Hiervan hebben we er twee, zodat als de ene in de was gaat er de andere direct ingelegd kan worden.
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

miran&joost schreef:Wij zijn erg tevreden met onze jolly paws mand ! Deze is van kunstleer en dus erg makkelijk schoon te maken. Om het voor Enzo extra aangenaam te maken ligt er altijd een fleecekleed in. Hiervan hebben we er twee, zodat als de ene in de was gaat er de andere direct ingelegd kan worden.
Ook wij hebben een mand van Jolly Paws. Schoonmaken is een makkie en je kunt maat,model,kleur aanpassen aan je eigen smaak! Ook hier wel een fleece er in.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door JulKriek »

wij hadden een standaard merkloze stofe mand gekocht op de markt deze mocht ze niet zoals ie is (bijten erin en trekken ^^) dus dacht ik als ik haar dekentje eroverheen doe accepteert ze em beter en dat werkte ook nog ^^

dekentje is gewoon een fleece dekentje kan makkelijk in de was
She holds the leash, good dog stay down
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Hier ook een prachtige Jolly Paws mand. Deze heeft een heerlijke rand waar Zyva altijd lekker met haar koppie op ligt, ff een vochtig doekje en hij is weer schoon. In de winter lekker warm met een kleedje, in de zomer lekker koel zonder kleedje. Ik heb een zwarte met een kussen erin die aan de ene kant grijs is en aan de andere kant oranje, zo kan ik afwisselen en lijkt het een hele andere mand.
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marinka »

Wij hebben ook een jolly paws mand. Ik heb de rand extra breed laten maken zodat de dames heerlijk met hun koppie op de rand kunnen liggen om niets te hoeven missen. Een echte aanrader!! je kunt de mand laten maken zoals jij dat wilt.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Heb ook zo'n 'miskoop' zachte mand die niet in de wasmachine kan. Ik boen deze schoon met groene zeep en een borstel, in de douche.
Dan een dag in de zon drogen.
Daarna een fleeche plaidje of oud dekbedovertrek eromheen.

Ik ben aan het rondsnuffelen voor een andere mand, maar aangezien madame meestentijds op de bank ligt.....
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Ik heb de 'Bobby' mand van de Wehkamp net gekocht en errug blij mee. Owja en Joep ook 8) !
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Biabed. Heerlijk om te liggen en ideaal om schoon te maken/houden. Is van zacht kunstleder. Nadeel: Bij meerdere labjes zoals hier, die graag in 1 mand liggen, scheuren de naden erg snel vind ik. Jammer, want het is voor je hond een heerlijke mand om in te liggen.

http://www.ivaris.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

Hier een paar mooie Jolly Paws manden en ze kunnen er ook prima met zijn 2'en in liggen, wat ze hier dan ook meerdere malen per dag doen 8) :D
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Plaats reactie