Ik merk dat Quincy en Rosa, nu ze ouder worden, steeds meer last krijgen van bulten. Bij Rosa valt het gelukkig nog mee, zij heeft er nog niet zoveel last van. Maar Quincy lijkt er steeds meer te krijgen

. We hebben er bij zowel Quincy als Rosa al een aantal laten onderzoeken door middel van het nemen van een biopt en gelukkig bleken het elke keer echt om vetbulten te gaan. Bij Rosa is het echt een rond bolletje aan haar flank, bij Quincy zijn het meer 'schijven'. En ze worden dus ook groter... Maar gelukkig zijn ze trouwens nog niet zichtbaar. Ze heeft er ook 1 achter haar oor, die je niet ziet, maar steeds groter wordt. Als deze te groot wordt zal die toch op den duur weggehaald moeten worden

.
Maar nu mijn vraag, hebben jullie oudjes daar ook last van? Ik vind het zo gek dat ze dat opeens krijgen! En de vraag is ook, ga je elke keer weer naar de dierenarts als je weer een bult ontdekt? Wij willen nu eigenlijk toch wel weer gaan met beiden, want je weet maar nooit en hoopt natuurlijk dat het gewoon een vetbult is, maar zeker weten doe je het pas na onderzoek...