Sinds haar 6e heeft Saar artrose

We willen haar gewoon nog een fijne oude dag bezorgen, ons realiserend dat het toch wel hard gaat nu ...

Wordt vervolgd...
Groetjes, Jolanda
Daar heb je inderdaad wel een punt: ik denk dat Saar's spiermassa zowat weg isRoos schreef:Moeilijk hoor om je hondje zo achteruit te zien gaan![]()
Wat ik mij alleen afvraag is of zij nog wel spieren heeft om het middel te kunnen laten werken.
Zo aan jouw verhaal te lezen loopt zij al langere tijd slecht/weinig en als er iets zomaar weg is op deze manier en leeftijd is het de bespiering wel.
Maar daar gaat de da jullie vast mee helpen, ik hoop dat er iets iets waardoor zij het weer wat makkelijker krijgt of idd een spierversterker of een goede pijnstiller.
Succes en sterkte morgen!
DankjewelRoos schreef:Oh dan begrijp ik het nu goed, vond het zo'n rare opmerking van de da, maar vanuit jou snap ik het heel best.
En daar heb je haar leeftijd en fysieke problemen in acht genomen ook het grootste gelijk in.
Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen, ik hoop dat de Cortaphen zijn werk goed doet en jullie nog een hele tijd van elkaar kunnen genieten