Kingston heeft weinig tot geen aandacht voor zijn speelgoed, ook niet voor nieuw speelgoed. Hij kan soms uren op zijn bot knabbelen.
Kingston is nog niet zo lang geleden naar de dierenarts geweest, omdat meneer paaseitjes had gegeten, daar is hij verder ook helemaal nagekeken en was hij kern gezond (3 weken geleden)
Dus ik zou me eigenlijk niets kunnen bedenken.
Als we thuis zijn loopt hij inderdaad hetzelfde stuk.. Een paar keer per dag, hooguit een dag of 3 achter elkaar, daarna zijn we weer aan boord.
Waar hij iedere dag een ander uitzicht heeft. We varen niet op een vast traject, we varen door NL, BE, DU en soms een mini stukje Frankrijk dus variatie genoeg lijkt me
Zwemmen heeft Kingston nooit gemogen, omdat ik het dood eng zou vinden dat als hij door het gangboord zou lopen meneer opeens de kolder in zijn kop zou krijgen en buiten boord zou springen.
Fietsen gaat niet makkelijk zonder fiets
Ik maak me verder niet zo heel veel zorgen. De honden van mijn ouders werden meestal met een jaar of 5 net zo rustig als wat Kingston nu is.
Vanmiddag heeft hij nog met een Labje van anderhalf gespeeld en daar deed hij toch echt niet voor onder. Die hebben 4u lang gespeeld. Daarna was Kingston het zat en is even gaan slapen omdaarna verder te gaan spelen.