waarom is dat spook zo gek op verrotte kadavers!!!!!!!!
vorige week al pure horror met een hele dooie zeker te weten hele dooie muis,eerst flikte hij het bij de jongste om het dooie ding in de bek te nemen en de jongste pakt het af....iehhhhhhhh!!! MAM!!!!! dikke tranen, die muis bewoog nog mamma
een dag later viste hij de muis weer uit het plantsoen,dit maal bij de oudste,gelukkig ligt het plantsoen naast ons huis dus snel de handen wassen!
heb je die muis nu weg gegooit? ja mam...............
dus moest ik de muis `s avond laat wéér uit zijn bek grissen
deze week heeft Hidde al 3x een dode mol te pakken gehad(op verschillende plekken he
ik heb al standaard verschoningsdoekjes mee.
hij doet het zo snel,ongelofelijk en je ziet in niks dat hij een kadaver heeft gevonden,hij staat ineens naast je...kijk eens vrouwtje?
vanavond waren we nog even lekker in het park,grote vriend van roef, foppe ging ook mee.
nou vooruit hidde mocht even uit de doggyride en hobbelde met ons mee,ja en dom van het vrouwtje
ik stond nog geen tel naar roef en foppe te kijken die elkaar al een hele tijd niet hadden gezien,ja en dan gebeurd het he
wéér een dooie mol
en het mormel liet niet los he
ik stond zwaar te kokhalsen,maar het vrouwtje van foppe was mijn redster in nood en haalde de mol uit Hidde`s bek.
eenmaal thuis......het lieve skatje heeft denk ik berouw...en ik til hem uit de doggyride...........het skatje geeft me een dikke zoen
bye bye avond eten