Herinneringen die we liever waren vergeten.....

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Herinneringen die we liever waren vergeten.....

Ongelezen bericht door Kay »

Zoals sommige misschien al weten... Daan is in augustus 2010 geopereerd aan beide voorpoten ivm LPC.
Na een lange (en zware) revalidatieperiode hebben we Daan nooit meer mank/stijf zien lopen en kon meneer alles wat een labrador hoort te doen, van uren wandelen in de bossen tot wandelingen op het strand/in de diepe sneeuw !!

Vandaag zijn we met de mannen naar Ridderkerk geweest om te wandelen, en beide heren hebben zich uitstekend vermaakt met alle nieuwe geurtjes en soms even lekker met elkaar oprennen, niets bijzonders.
Op de terugweg rende beide mannen samen op, Kay draaide weg en Daan draaide mee, maar op een rare manier en manlief en ik zeiden direct tegen elkaar "oei!"
Daan liep echter gewoon verder, en liep ook niet anders dus we zijn gewoon rustig terug gelopen.

Eenmaal thuis vielen beide mannen diep in slaap na een lekkere gedroogde runderstrot en toen Daan 2 uurtjes later opstond zagen we direct dat hij niet goed liep... Hij liep mank :cry:
Na 2 passen was het weer weg, maar hij ontlast zijn rechterpoot wel iets....
Manlief heeft zijn voetjes bekeken waar niets te zien was en ook aan zijn poten gaf Daan nergens een reactie. Dus even buiten een stukje gaan lopen maar buiten loopt hij als een zonnetje.

Dit brengt herinneringen naar boven die we liever vergeten... Pffff wat doet het pijn om je kanjer zo te zien :(
Morgen bellen we de orthopeed op om overleg te voeren wat te doen, want ik schiet bij dit soort dingen altijd vrij snel in paniek en zie al direct een vervolgoperatie voor me en/of ernstige artrose.

Aan de ene kant denk ik, ik stop er wat rimadyl in... Aan de andere kant wil ik hiervoor eigenlijk eerst overleggen met de orthopeed.
Bah, die rotpoten ook altijd :(
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Sterkte met Daan. Kan me voorstellen dat de paniek toeslaat. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Oh Monique ik weet zo goed hoe je je nu moet voelen :) . Altijd blijft die angst er wel maar zoals je zegt, Daan heeft na de revalidatie alles weer kunnen doen en jullie hebben nooit meer iets gezien en dan opeens dit... :(

Ik hoop echt heel erg voor je dat het even een misstap was of dat Daan misschien iets verrekt/overbelast heeft? Hopelijk komt het met wat rust weer goed en zijn er geen andere enge dingen aan de hand.

Goed dat jullie morgen contact opnemen met de orthopeed, dat had ik in jou geval denk ik ook gedaan. Ik denk trouwens niet dat een rimadyl erg kwaad kan hoor. Ik heb Pien er laatst ook nog 1 gegeven in combinatie met rust, omdat zij toch net iets teveel gedaan had en ik zag dat ze last had van d'r knie. Maar als je niet het idee hebt dat Daan het echt nodig heeft kun je natuurlijk net zo goed wachten tot je morgen de orthopeed hebt gesproken.

Sterkte morgen en een dikke knuffel voor Daan!! :)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Inmiddels idd een rimadyl erin gedaan :(
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ik hoop dat het alleen banden zijn die verrekt zijn,
en dat het meevalt. Hier draaien de duimen hoor! :duimen:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

He gatsie :( sterkte ermee en mijn duimen draaien voor gewoon een misstap!
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Potver :-( Ik kan me je schrik zo goed voorstellen Monique :-(

Laten we hopen en er vanuit proberen te gaan dat hij zich "gewoon" verstapt heeft en dat er verder niets raars aan de hand is. Ook Daan kan zich tenslotte ook gewoon verstappen.. Ik duim mijn duimen blauw meis! Hele hele dikke knuffel voor jullie allemaal :groteknuffel:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Schrik hier zo van.... Arm knulletje.. Arme jullie. Met weer die onzekerheid en angst... Kan niet ander dan je een dikke knuffel te geven! En zeggen dat ik aan jullie denk en voor jullie duim!! You know where to find me!!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Jeetje!! Wat k@t!! :evil:
Hier wordt geduimd dat het meevalt voor Daan en jullie!! :groteknuffel:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

miss reageert ie wat sterk op een verdraaiing omdat ie er in verleden zoveel pijn aan heeft gehad en zich dat herinnert, als jij een keer je teen goed blauw gekneusd hebt en je stoot hem doet dat meer zeer dan je teen stoten van je andere voet die je nooit gekneusd hebt.

honden zijn van acte reactie dus hij verstapt zich en is gelijk van auwwww wie toen deed dat zo zeer.

kan he..... dus best wel kans dat het mee kan vallen.

sterkte in iedergeval
al me kinders uitgevlogen
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

sterkte en hopelijk is het gewoon ff verdraaid geweest of inderdaad iets simpels!!!
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Sterkte Monique, ik duim voor je dat het "gewoon" een verrekking is en geen gekke dingen.
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

tjee ik lees het nu pas.
kan me zo goed voorstellen dat jullie je rotschrikken na alles wat jullie met Daan hebben mee gemaakt.
heel veel sterkte en ik duim me suf dat het een ordinaire verrekking is.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Hoe is het vanmorgen gegaan, na het ontwaken? :duimen:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

He bah dat is schrikken :( Hopelijk valt het mee en is het niks ernstigs. Hoe gaat het vandaag met Daan?
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie