Van de week belde mijn schoonzus dat de foto's binnen waren, dus ik heb de hele week excuses gezocht om maar eerder daar naar toe te gaan als te moeten wachten tot zaterdag (gisteren dus)
Uiteindelijk had kwamen we vrijdag heel toevallig toch vlak langs mijn schoonzus
En stond daar de doos met canvassen en foto's..
Manlief wilde eigenlijk het ophangen van de canvassen uitstellen tot ak week. Maar na wat gedreig van mij dat ik anders zelf wel wat gaatjes kon boren in de muren zijn gisteren ochtend toch de canvassen opgehangen
Als ik het goed begrijp is Marjolein je schoonzus en Bert je zwager of broer?
Zijn niet jaloers of zo hoor, maar wat een mazzel zulke foto-artiesten in je familie.
Ik denk dat ik maandelijks bij ze op de koffie ging, niet voor de koffie hoor , maar voor een paar nieuwe kiekjes.
Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001) Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011) Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Whaha! @Imca, ook als je niet familie bent mag je langskomen voor koffie hoor! Mag jij met je groene vingers even in onze tuin....maken wij wel foto's.....! Deal?
@Dayky Wat gaaf geworden zo de canvassen aan de muur!
Hoe lijkt het als je de foto van Kyano links plaatst, waar nu de foto van Dayenne op het stoeltje hangt? Dus deze twee omwisselt?
Dan is de kijkrichting van Kyano nl. naar de rest van de schilderijen.
Misschien ook wel leuk!
Legend Hessel schreef:Whaha! @Imca, ook als je niet familie bent mag je langskomen voor koffie hoor! Mag jij met je groene vingers even in onze tuin....maken wij wel foto's.....! Deal?
Hoe lijkt het als je de foto van Kyano links plaatst, waar nu de foto van Dayenne op het stoeltje hangt? Dus deze twee omwisselt?
Misschien ook wel leuk!
Ik heb dan wel geen groene vingers maar ik ben wel ooit kapster geweest telt dat ook??
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Legend Hessel schreef:Whaha! @Imca, ook als je niet familie bent mag je langskomen voor koffie hoor! Mag jij met je groene vingers even in onze tuin....maken wij wel foto's.....! Deal?
Misschien ook wel leuk!
Ik heb dan wel geen groene vingers maar ik ben wel ooit kapster geweest telt dat ook??
haha, ja wat leuk! We kunnen wel een ruilhandeltje beginnen zo!
Misschien ook wel leuk!
haha, ja wat leuk! We kunnen wel een ruilhandeltje beginnen zo!
Ik ben voor!!
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...