vandaag voor het eerst met katy gefietst .
ik had eigenlijk verwacht dat het wel wat oefening zou vergen, katy wil de laatste tijd nogal eens met iedereen die ze ziet kennis maken op een zeer opdringerige en onstuimige manier ( ze springt letterlijk in iedereens armen

)
maar wat ben ik trots op mijn meisje ,
na de volgorde van bommel achter 't dijkje op gevolgd te hebben, en gewapend (beter als sinterklaas) met snackjes stap ik op de fiets

de lieverd loopt keurig mee heeft er pret in en geen oog voor andere mensen als mij
dit alles op een verlaten weggetje , dus ook maar is de andere kant gedaan 1 blokje er reed van alles ; scooters ( hoeven die tegenwoordig geen uitlaat meer ) auto's vele mensen waarvan een naar haar geluidjes maakt

maar niks hoor met de neus in de wind stapt ze vrolijk door en heeft het reuze naar haar zin .
thuis aangekomen voetjes nagekeken die waren prima , en allebei een bakkie zij water ik koffie
nou heb ik dus nog wat vraagjes ;
1 klopt het dat we morgen niet mogen fietsen (rustdag ) en dan overmorgen wel weer ?
2 hoe kunnen we het fietsen langzaam aan opvoeren geen van onze honden heeft fietsen ooit leuk gevonden dus geen ervaring mee
3 als we de conditie van ons en Katy hebben op peil hebben tot hoelang mag ze dan fietsen ( ik bedoel uur of kilometer

)