Clubdiplomadag NLV te Borculo 7 juli
-
EricaM
- Speurneus

Clubdiplomadag NLV te Borculo 7 juli
Vandaag Bram ingeschreven voor de clubdiplomadag in Borculo op 7 juli a.s. van de Labradorvereniging. Hij gaat dan proberen zijn B diploma te halen.
Zijn er nog meer labjes die daar naar toe gaan?
Omdat het me leuk lijkt om op het betreffende terrein een keertje te verkennen en te oefenen, om Bram alvast te laten wennen aan het water daar, zou ik het adres willen weten. Dus als iemand het adres weet, hoor ik het graag.
Zijn er nog meer labjes die daar naar toe gaan?
Omdat het me leuk lijkt om op het betreffende terrein een keertje te verkennen en te oefenen, om Bram alvast te laten wennen aan het water daar, zou ik het adres willen weten. Dus als iemand het adres weet, hoor ik het graag.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
EricaM
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

Ik ga gezellig voor de B, ik kan Ramses nog niet dirigeren. Ik had eigenlijk wat WT's willen doen maar óf ik moest werken óf ik werd uitgeloot óf ik ben op vakantie, dus nu maar een Clubdiplomadag om toch wat wedstrijdervaring op de doen voor dit jaarEricaM schreef:Yes! Gezellig. Heb er nu al zin inPandora schreef:Ramses & Me!![]()
Ramses weer eens aan het werk te zien. Super leuk.
Mag ie al voor z'n A diploma, of ga je gezellig ook voor de B?
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Ik doe ook mee met Flits, onze eerste wedstrijd
Ga de C doen.
Opzich is ie in juli waarschijnlijk ook wel klaar voor de B, maar ik wil in het najaar graag nog wat Working Testen gaan doen. En als ik nu al een B diploma haal op de clubdiplomadag, dan moet Flits ook op B-niveau de WT's doen en dat is nog net wat te pittig denk ik. En ik wil er niet dan onbewust teveel druk op zetten, dus ga lekker rustig aan doen en gewoon op C niveau alles doen dit jaar
Lijkt me leuk om wat mensen van het forum daar te zien
Ga de C doen.
Opzich is ie in juli waarschijnlijk ook wel klaar voor de B, maar ik wil in het najaar graag nog wat Working Testen gaan doen. En als ik nu al een B diploma haal op de clubdiplomadag, dan moet Flits ook op B-niveau de WT's doen en dat is nog net wat te pittig denk ik. En ik wil er niet dan onbewust teveel druk op zetten, dus ga lekker rustig aan doen en gewoon op C niveau alles doen dit jaar
Lijkt me leuk om wat mensen van het forum daar te zien
-
toscak
- Speurneus

-
mullermariska
- Speurneus

Ik heb Izzie ook ingeschreven voor een B. We zien wel hoe ze het doet. Als we maar een leuke en leerzame dag hebben!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Maeko
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Lijkt me eigenlijk ook wel leuk om daar een keer te oefenenEricaM schreef:Jeetje, wat leuk zoveel bekende labjes en baasjes![]()
Zullen we misschien voor die tijd een keer afspreken om te trainen op deze locatie?
Hoeveel weken van te voren willen jullie oefenen?
En zijn jullie al eens eerder in Borculo geweest of niet?