KK1 en KK2 in ZuidHolland?
-
- Middelgrote hondenneus
KK1 en KK2 in ZuidHolland?
Weet iemand bij welke KC er cursussen kynologische kennis 1 & 2 gegeven wordt? Ik heb al op verschillende websites van KC's gekeken, maar ik kan geen informatie vinden.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
-
- Speurneus
- Contacteer:
http://www.raadvanbeheer.nl/vereniginge ... -diensten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuid-Holland aanklikken in combinatie met KK1/KK2, levert op: geen opleidingen in zuid-holland
Zuid-Holland aanklikken in combinatie met KK1/KK2, levert op: geen opleidingen in zuid-holland

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
yosca schreef:O ja .. dat zou mooi zijn! Weet je wanneer en bij wie ik me daarvoor kan aanmelden? Op de site kon in nl. niks vinden. Dank je wel!Debora schreef:In september start er een KK1 cursus bij KC Rotterdam.
Het heeft bij ons in het clubblad gestaan. Ik zal het eens navragen bij het bestuur waar je je kan aanmelden. Ik kom er nog op terug! Je hoort van mij.

-
- Middelgrote hondenneus
Super, dank je!Debora schreef:yosca schreef:O ja .. dat zou mooi zijn! Weet je wanneer en bij wie ik me daarvoor kan aanmelden? Op de site kon in nl. niks vinden. Dank je wel!Debora schreef:In september start er een KK1 cursus bij KC Rotterdam.
Het heeft bij ons in het clubblad gestaan. Ik zal het eens navragen bij het bestuur waar je je kan aanmelden. Ik kom er nog op terug! Je hoort van mij.
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.