13 juli wordt Tara gesterriliseerd. Nu moeten we van de dierenarts de dag van de sterillisatie een plasje meenemen van Tara.. Maar nu vraag ik me af hoe ik dat moet gaan regelen.. Iemand ervaring met urine opvangen van je hond? Hoe kan je dat het beste doen?
Hier inmiddels een ervaren pollepelaar.. Ik heb inmiddels zovaak urine opgevangen.... Ik hobbel erachter aan, zodra ze door hun hurken gaan schuif ik van achter een pollepel eronder.. Pollepel vol, overgieten in een potje! succes!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Je kunt ook een spuitje zonder naald vragen bij de DA.
Die doe je in de plas, volzuigen en weer legen in een bakje.
Ligt er wel aan waar ze geplast heeft natuurlijk.
Jessie schreef:Je kunt ook een spuitje zonder naald vragen bij de DA.
Die doe je in de plas, volzuigen en weer legen in een bakje.
Ligt er wel aan waar ze geplast heeft natuurlijk.
Heb je wel enorme kans op vervuiling van je urine! Door met een pollepen, potje het direct op te vangen heb je "schone" urine. Wat voor bijvoorbeeld voor het bepalen of je hond een blaasontsteking heeft toch wel belangrijk is
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Bedankt voor de tips! Ik ga de aankomende week de hond uitlaten met de pollepel in de hand
Waarom ik urine op moet vangen voor de sterrilisatie weet ik eigenlijk niet. Zou het eens vragen aan de DA..
Als wij urine moeten opvangen, houd ik een klein potje (zo'n urinepotje van de apotheek) onder de straal. En dan maar hopen dat ze enigzins recht plassen
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.