Ik zou graag willen weten welke stoffen precies in Thornit zitten. En ook in welke verhouding.
Zou iemand van jullie die zo'n potje thuis heeft staan voor mij op het etiket willen kijken en het hier voor mij posten. Daar zou ik erg blij mee zijn.
Trouwens, zat ik me net te bedenken. Veel rassen werden vroeger gecoupeerd vanwege al die oorproblemen. Wij hebben nog gecoupeerde bouviers gehad, die hadden nooit last van hun oren, alhoewel een gecoupeerde labrador heb ik ook toen nooit gezien.
Debby schreef:Fayth heeft net weer aan beide oren oorontsteking gehad en ga dit nu eerst maar is proberen. Hoor er veel goede dingen over
Ik hoor er ook veel goeds over, maar ik wil toch eerst even zekerheid of mijn DA er ook positief over denkt. Ik gooi niet zomaar iets in haar oren.
Ik wil van te voren even weten of het niet schadelijk is als je dit vaker en voor langere tijd gebruikt.
Zodra ik iets weet zet ik het hier neer....dus ...wordt vervolgd.
Het mooie van Thornit is imo juist dat je niets IN de oren "gooit" maar rond de gehoorgang, ook niet het goede woord, waar de gehoorgang begint.
Plastisch uitgedrukt, rond het gat van het oor op de oorschelp. Aangezien ontstoken oren meestal soppen en je zalf of druppels binnenin aanbrengt, waardoor het nog natter wordt, is deze "droge manier" van aanbrengen juist zo fijn.
Ben benieuwd wat je DA ervan gaat zeggen. Denk dat hij het niet kent en er geen ervaring mee heeft. Dit is niet negatief bedoeld hoor.
Debby schreef:Fayth heeft net weer aan beide oren oorontsteking gehad en ga dit nu eerst maar is proberen. Hoor er veel goede dingen over
Ik hoor er ook veel goeds over, maar ik wil toch eerst even zekerheid of mijn DA er ook positief over denkt. Ik gooi niet zomaar iets in haar oren.
Ik wil van te voren even weten of het niet schadelijk is als je dit vaker en voor langere tijd gebruikt.
Het mooie van Thornit is imo juist dat je niets IN de oren "gooit" maar rond de gehoorgang, ook niet het goede woord, waar de gehoorgang begint.
Plastisch uitgedrukt, rond het gat van het oor op de oorschelp. Aangezien ontstoken oren meestal soppen en je zalf of druppels binnenin aanbrengt, waardoor het nog natter wordt, is deze "droge manier" van aanbrengen juist zo fijn.
Ben benieuwd wat je DA ervan gaat zeggen. Denk dat hij het niet kent en er geen ervaring mee heeft. Dit is niet negatief bedoeld hoor.
Maar uiteindelijk komt het spul toch ook iets onderin het oor. Dan komt er toch weldegelijk ook iets IN, toch?
Ik ben vanmiddag bij hem langs geweest. Hij was zelf aan het opereren, daarom heeft de assistente mijn print van internet over TEP in het postvak gelegd. Ik heb er op geschreven wat de ingredienten zijn.
Hij belt me asap terug.
En eerlijk gezegd denk ik wel dat hij het kent. Waarschijnlijk niet zo onder deze naam, maar de ingedienten en hun werking zeker. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt en of hij, als hij positief is ook denkt dat je het vaker en langdurig mag gebruiken.
Ik ben ook benieuwd wat de DA hierover zegt ook bij Dempsey was dit het wondermiddel totdat dit ook niet meer werkte al zal dit waarschijnlijk komen door de bacterie die hij nu heeft ,zelf ben ik vergeten dit middel door te geven aan de KNOarts ga het as vrijdag meenemen en kijken of dit middel bij haar bekend is en natuurlijk benieuwd wat zij hier van vindt.
Ik gooi dit liever in de oren van mijn honden dan de oorcleaners die mijn dierenarts heeft. Blijkt nl. niet zo goed te zijn bij vuile oren, iig volgens de KNO niet.
Ik gooi dit liever in de oren van mijn honden dan de oorcleaners die mijn dierenarts heeft. Blijkt nl. niet zo goed te zijn bij vuile oren, iig volgens de KNO niet.