Is dit normaal voor pup?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
marianne

Is dit normaal voor pup?

Ongelezen bericht door marianne »

Jente is nu 2 weekjes bij ons. Het gaat best heel goed, thuis is het een schat en ze leert lekker snel. Op de puppycursus zien we alleen een andere kant van haar. Ze is vrij dominant naar de andere honden :shock: is het wel een labrador? Ze is zelfs de herder de baas daar..., de oefeningen doet ze overigens wel goed. Maar nou komt het gisteravond hoorde ik een hoop herrie uit de richting van haar voerbak komen. Wat blijkt, mevrouw heeft haar voerbak van de standaard af weten te halen en komt hier doodleuk mee de woonkamer naar mij toe rennen.. :shock: is dit normaal gedrag van een pup van 10 wkn? Moest er eigenlijk wel heel erg om lachen (vond het zo slim van der ) maarja later dacht ik..het is natuurlijk ook wel dominant gedrag van der...

Afbeelding
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

Hahahaha, dat is echt grappig. Volgens mij is het gewoon normaal apporteergedrag hoor. Onze bob heeft dit ook al eens gedaan, alleen hebben we nu een andere bak die te zwaar is voor hem. Gewoon naar je toe laten komen, belonen voor het brengen en de bak weer terug zetten. Dan is het snel weer gedaan. :D
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Maar je snapt toch wel dat Jente gewoon eten wil

:lol: :lol: En wel NU!! :lol: :lol:
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

hahaha..duidelijke taal lijkt me: VOER!!!!!

een logeerhondje bij ons (katootje :verliefd1: ) deed dat ook iedere keer als ze gegeten had, zo schattig!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Volgens mij geeft ze aan dat ze echt te weinig te eten krijgt hoor!!!
Zielig... :wink: :lol: :lol:
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Roduke

Ongelezen bericht door Roduke »

Onze Duke deed dit ook steeds toen ze nog pup was, daarna heeft ze nooit meer met bakken gesjouwd.

Ze ging zelfs met Roots spelen, en had dan de bak nog vast.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Het was misschien tijd voor wat eten :lol:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik denk niet dat je dit moet zien als dominant gedrag :D
Jonge retrievers hebben graag iets in hun bek en lopen het liefst de hele dag dingen in het rond te sjouwen. Gewoon aanpakken en belonen voor het brengen (en daarna het voorwerp goed opruimen als het iets is waar ze niet mee moet rondlopen).
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
marianne

Ongelezen bericht door marianne »

Roxy11 schreef:Maar je snapt toch wel dat Jente gewoon eten wil

:lol: :lol: En wel NU!! :lol: :lol:
Ja eindelijk iemand die me begrijpt! Vrouwtje snapt er helemaal niets van, krijg maar 3x per dag een heel klein beetje brokjes, die heb ik altijd heel snel op, ik bedoel duh dan weet je toch dat ik nog meer honger heb!?
Maar goed dat snapt ze dus niet :twisted: Dus dacht ik: dan maar mijn bak voor der neus zetten misschien is het dan eindelijk duidelijk.., maar wat denk je? Na al het werk om de bak eruit te krijgen, pakt ze de bak aan geeft een aai over mijn bol en zet de bak weer terug :mad:
Plaats reactie