Dochter mee en gaan met die banaan
In eerste instantie tussen het hoge onkruid door dus weg hond.
Nou ja als ik fluit komt hij er wel uit en zien we hem wel weer.
Ik fluiten....en fluiten....nog maar eens fluiten....roepen dan....
Die domme hond bleek afgeleid door een groepje mensen met andere honden en luisterde dus niet

Uiteindelijk kwam hij toen ik 5 meter voor hem stond en heb hem aangelijnd meegenomen de eerste 5 minuten voor hij het weer mocht proberen.
Ineens kon hij wel weer luisteren want als ik floot kwam hij netjes voor mijn voeten op zijn kont zitten

Eindelijk bij het zwemwater gekomen lekker plonsen en tak ophalen uit het water.
Dochter lief ook gooien en hij een hoop plezier natuurlijk

Komt er ineens vanuit het niets een hond aan rennen wat natuurlijk altijd kan.
In eerste instantie ging hij ons voorbij en op Mexx af.
Mexx is een doetje en doet geen vlieg kwaad en liep met zijn tak richting ons zodat we verder konden gooien.
In het terug lopen van de andere hond springt dat ellende ding tegen me aan

Nou kan je vertellen......herkende mijn eigen doetje niet.
Hij gaf een snauw, grauw en zette die drukte maker even goed op zijn plek

Een echte "doet ie anders nooit" moment.
Eigenaars van die sping in het veld stonden een beetje pinnig te kijken naar mij en Mexx.
Tja heb maar even verteld dat ze niet aan zijn zwangere vrouwtje en zijn kleine vriendin moeten komen want dan veranderd dit doetje in een monster

Eenmaal weer thuis na een uur plonsen is het weer een doetje en kan onze oudste weer alles met hem doen.
Hij laat zich compleet mishandelen (als wij niet zouden ingrijpen) door haar maar doet geen donder terug.
Ja thuis een doetje maar buiten moet je niet aan zijn roedel komen want hij beschermt ons.