Je zou er niet aan moeten denken.
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Je zou er niet aan moeten denken.
Wat ik net heb meegemaakt, ik ben er nog beduusd van. Barry had hoge nood en zat te piepen, dus ik de jongens maar aangelijnd en naar het grote veld. Daar ging hij meteen zitten en hij liep gelijk even zijn rondje en ging even kijken bij 2 vissers. 1 van die mannen draait zich om en kijkt Barry aan. Hij legt zijn hengel neer en pakt Barry bij zijn kop
gaat hem daarna even goed betasten en ik dacht: dit is niet pluis en liep naar die man toe en riep Barry bij me. Very nice dog zegt die man en ik kon nog net dank je wel zeggen. Pedigree? vroeg hij me? Dus ik jaja. En met dat ik weg loop, zegt hij: Good dog voor Polen
Erg gemakkelijk voelde ik me hier niet mee en er lopen hele rare snuiters rond, dus je bent al geneigd om je hond niet meer los te laten. Geregeld achterom gekeken of ze me niet volgden en ben gauw naar huis gegaan. Enge mensen lopen er soms rond brrrrr.
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Houd het maar goed in de gaten netty, er lopen idd rare snuiters rond.
-
wobbetje
Barry had misschien beter even verwittigd... maar ja onze labjes zijn ook zo lief ... hier ook zo één die met iedereen meegaat...
Groetjes en hopelijk kom je die engerd niet meer tegen...
Martine en Zabbo
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
er stond geen busje, maar die kon ook ergens anders staan, en zoals ik die bijrijder zie, heeft hij een snor en degene die Barry betaste had geen snor. Maar bedankt voor de foto, ik ga het nu extra goed in de gaten houden.laika schreef:Netty kwam op facebook tegen dat er zo'n busje rond de rijd die honden stelen
heb je die toevallig zien staan daar?
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
floor
- Middelgrote hondenneus

Vreselijk. Ik krijg het benauwd als ik er aan denk.
Dergelijke heb ik zelf ook eens mee gemaakt.
Sta op Floor te wachten die behoorlijk aan het treuzelen is. Ach ik heb de tijd en ben goed gemust.
Stopt er vlakbij waar ik sta een auto. De man stapt uit de auto en loopt er omheen. Loopt naar Floor toe. Schik me een hoedje. Bedenk, moet haar roepen maar niet met haar naam. Zeg, hé Jopie hier komen. Tot mijn grote opluchting komt Floor gelijk naar mij toe rennen. Mensen wat heb ik het toen benauwd gehad. Ben als een bezettende naar huis gelopen. Floor kort aan de lijn. Heb thuis even de tranen laten lopen.
Het is al een jaar geleden maar nu ik dit verhaal lees, komt mij dit weer boven.
Dergelijke heb ik zelf ook eens mee gemaakt.
Sta op Floor te wachten die behoorlijk aan het treuzelen is. Ach ik heb de tijd en ben goed gemust.
Stopt er vlakbij waar ik sta een auto. De man stapt uit de auto en loopt er omheen. Loopt naar Floor toe. Schik me een hoedje. Bedenk, moet haar roepen maar niet met haar naam. Zeg, hé Jopie hier komen. Tot mijn grote opluchting komt Floor gelijk naar mij toe rennen. Mensen wat heb ik het toen benauwd gehad. Ben als een bezettende naar huis gelopen. Floor kort aan de lijn. Heb thuis even de tranen laten lopen.
Het is al een jaar geleden maar nu ik dit verhaal lees, komt mij dit weer boven.

-
MarloesNoah
- Snuffelneus