Hij kan het wel hoor

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Hij kan het wel hoor

Ongelezen bericht door Muiske »

Gisteren was ik naar de visboer geweest om kibbeling te halen en dan neem ik vaak een harinkje mee voor Bobbie, een echt feestmaal voor hem.

Thuisgekomen drukt hij al direct zijn snuit tegen het zakje.. hmmmm lekker. Nee, buiten zeg ik eerst tegen hem en ik zie het pupseltje naar buiten huppelen. Bij de achterdeur zit hij weer kwispelend op mij te wachten. Ik haal de haring uit het zakje en hou het voor zijn neus. Ik ben wel benieuwd wat hij over heeft voor die lekkere haring dus ik zeg voor de gein. " bobbie ga naar je ren" En vol verbazing kijk ik hoe hij naar zijn ren loopt die achter in de tuin staat. In zijn ren gaat hij netjes zitten en zit weer kwispelend te wachten. Als dit al lukt ben ik wel benieuwd of hij meer kan. Dus ik roep op een afstand van 5 meter, Bobbie ga eens af. En meneer gaat mooi liggen. Ook hier, blijf en volg gingen perfect. En dat alleen maar voor een harinkje.

Maar meneer zit ons soms dus mooi te besodemieteren als hij zijn koppie weer in de schuine vragende houding zet om nog een extra snoepje te scoren tijdens de training.. Hij begrijpt het dus wel haha.
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

Haha slimmerd
Groetjes Miranda (cosy cottage)
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Je bent nog mild geweest met je vragen :D , als hij meer dingen kent denk ik dat hij ze allemaal had gedaan voor een haring.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: :lol:
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Slim mannetje is jullie Bob :lol: :lol:
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »