Ik weet dat Brigitte met Pandora ook gaat dus wie weet zien we nog meer.
Wie gaat er a.s. zaterdag naar de KNJV proef van de NLV ?
-
Jutta
- Speurneus

Wie gaat er a.s. zaterdag naar de KNJV proef van de NLV ?
Was benieuwd of er nog meer forumleden naar deze proef in Numansdorp gaan. Wij hebben ons ook ingeschreven (volgens mij deed ik dat in een onbezonnen moment
)
en nu zijn we ook aangenomen dus.......
bedankt Sharon !
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
mijn man doet ook mee met Chase in de B !
ik ga dit keer alleen mee om te supporteren .
veel succes allemaal !!
ik ga dit keer alleen mee om te supporteren .
veel succes allemaal !!
-
EricaM
- Speurneus

Ik heb je net een whatsappje gestuurd, maar ik ga helaas toch niet mee. Ergens baal ik er vreselijk van, maar mijn hoofd staat er gewoon niet naar.
Natuurlijk verwacht ik wel dat Chester en Ramses extra hun best doen, om het tekort van Bram in te halen. Ik verwacht van jullie 2 hele vette B diploma's. Het zijn alletwee toppertjes, dus ik heb er alle vertrouwen in.
Sofie en Chase natuurlijk ook veel succes hoor.
Succes alvast en ik zal aan jullie denken. En Jutta, ik verwacht na elke proef minimaal een whatsappje

Natuurlijk verwacht ik wel dat Chester en Ramses extra hun best doen, om het tekort van Bram in te halen. Ik verwacht van jullie 2 hele vette B diploma's. Het zijn alletwee toppertjes, dus ik heb er alle vertrouwen in.
Sofie en Chase natuurlijk ook veel succes hoor.
Succes alvast en ik zal aan jullie denken. En Jutta, ik verwacht na elke proef minimaal een whatsappje
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Jutta
- Speurneus

-
EricaM
- Speurneus

Maak je niet te druk. Chester kan het gewoon. En als hij toch een steekje laat vallen, blijft het een toppertje. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Hopelijk mag hij dan wel met Bram blijven trainenJutta schreef:Erica
Ik zal kijken of mij dat lukt want ik ben zo gespannen dat ik waarschijnlijk geen letter kan schrijven maar ik heb begeleiding bij me dus dat komt goed.
Ik zal eens kijken of we Sofie en Chase herkennen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Nou, verre van een succesvolle dag vandaag...
We begonnen met een 0 op het verloren apport. Geen wind en nog weinig honden voor ons. Sofie was denk ik ook nog niet helemaal goed geconcentreerd. Ging als een speer het bos in, bleeflang weg en kwam uiteindelijk leeg terug. Gebeurt haar anders nooit, want dit vindt ze een prachtig spelletje en ze vindt het apport altijd. Behalve vandaag dus...
Daarna het over water. Dat ging redelijk, ik was in ieder geval best tevreden. Breede water met lastige oevers, dus ik was blij dat ze het goed deed.
Maar toen de korte apporten van konijn en eend. Ze was heel erg gespannen. Geen idee waarom, want bij mij was de spanning al helemaal weg, vanwege die 0. Een B zat er toch niet meer in. Maar Sofie zat gewoon te trillen naast me van de spanning. Zo ken ik haar helemaal niet. Ze bleef wel steady zitten, maar was verrvolgens erg hard met het wild. Gelukkig niet te hard, dus geen schade aan het wild, maar ik was niet blij met dat gedrag.
Daarom besliten te stoppen met de proeven. Zelfs als training was dit niet meer nuttig. Ik had het gevoel meer af te breken dan op te bouwen vandaag.
Ik hoop maar dat de anderen een betere dag gehad hebben
We begonnen met een 0 op het verloren apport. Geen wind en nog weinig honden voor ons. Sofie was denk ik ook nog niet helemaal goed geconcentreerd. Ging als een speer het bos in, bleeflang weg en kwam uiteindelijk leeg terug. Gebeurt haar anders nooit, want dit vindt ze een prachtig spelletje en ze vindt het apport altijd. Behalve vandaag dus...
Daarna het over water. Dat ging redelijk, ik was in ieder geval best tevreden. Breede water met lastige oevers, dus ik was blij dat ze het goed deed.
Maar toen de korte apporten van konijn en eend. Ze was heel erg gespannen. Geen idee waarom, want bij mij was de spanning al helemaal weg, vanwege die 0. Een B zat er toch niet meer in. Maar Sofie zat gewoon te trillen naast me van de spanning. Zo ken ik haar helemaal niet. Ze bleef wel steady zitten, maar was verrvolgens erg hard met het wild. Gelukkig niet te hard, dus geen schade aan het wild, maar ik was niet blij met dat gedrag.
Daarom besliten te stoppen met de proeven. Zelfs als training was dit niet meer nuttig. Ik had het gevoel meer af te breken dan op te bouwen vandaag.
Ik hoop maar dat de anderen een betere dag gehad hebben

Ixor du Bois de Lilas 13/10/1993 - 15/5/2007
Buttacre's Breezy Bailiff 4/2/1998 - 4/6/2010