adem in adem uit

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

adem in adem uit

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Even mijn gal spuwen. Er is met regelmaat al iets over geschreven maar het blijft toch irritant.

Loop net met vriendin en haar lab in het park. Vriendin zegt "oh daar heb je Charly dat gaat meestal niet zo lekker met Spike"
Voordat ik goed en wel kan zeggen"joh dan lopen we toch snel door" duikt die Charly al grommend, bijtend en rijdend op Castro. Beest begint echt te vechten.
Ik grijp de hond in zijn nek en vraag mijn vriendin Castro aan te lijnen zodat wij verder kunnen lopen. Eigenaar komt op zijn dooie akkertje aangesjokt "tja dat hoort er nou eenmaal bij he, dat is de natuur"

Ik negeer de opmerking en vraag of hij zijn hond even aan wil lijnen zodat wij door kunnen lopen. Dat doet hij. Vervolgens zet ik 2 stappen laat ie z'n hond weer los :shock: verdorrie weer gelijk boven op Cas :evil: :evil:

"meneer wilt u alstublieft uw hond even aanlijnen zodat ik verder kan lopen en we geen last hebben van elkaar"

"nou nou maak je niet zo druk het is de natuur"

-Meneer lijn uw hond aan en snel anders maakt u kennis met mijn natuur" :evil:

Grr sta nog te koken, sorry hoor moest het even kwijt. Wat een vervelende mensen heb je toch.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Vervelend is dat hoor, en het rare is dat het gedrag van hun hond meestal erg goed bij deze mensen past :?
Inderdaad maar adem in adem uit, want veranderen doen een groot aantal mensen toch niet.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: adem in adem uit

Ongelezen bericht door Lien »

Lars en Daniëlle schreef:
-Meneer lijn uw hond aan en snel anders maakt u kennis met mijn natuur" :evil:
:applaus: :lol: :twisted: :lol: :applaus:

Goessooooooooo!!!!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Jouw opmerking vind ik ook geweldig.

Er lopen wat rare snuiters rond.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

:D hier ken ik ook zo,n man ,baasje van Co,s aartsvijand : we moeten ze het gewoon eens uit laten vechten! ..yeah right !

En dan straks janken en aan iedereen vertellen hier in de buurt wat een rothond die Co toch is :D nee hoor.
gewoon andere kant op als we mekaar zien, lijkt mij het beste.

Ik doe met jou mee: IN.....en uit.... he lekker he! :D
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Carlijn
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Carlijn »

pffff soms he?? kun je wel tot 1000 tellen
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pfff sommige mensen... Tot 10 tellen is dan nog niet genoeg :twisted:
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Jeetje al die mensen die hier aan het puffen zijn. Lijkt wel zwangerschapstherapie. :D :D
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Collega van me zei altijd : "tot 10 tellen.......... en hem dan in elkaar rammen...." Ik weet het , je mag het niet doen, maar denken geeft zo'n goed gevoel....
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Ongelooflijk!! Van de week fietste ik met Foofer en ontsnapte een Beagle uit zijn halsband, in 1 blind spoor ging de Beagle op Foofer af, alleen ik en mijn fiets (ik fietste gewoon nog) zaten er tussen.... Bijna op mijn smoel en hart in de keel ondertussen hangt mr. Beagle in Foofer's oor... Baasje van Beagle op een meter afstand, hey hey kom hier... Dus ik wat harder HEY en een petsje tegen de zijkant van de beagle en baasje kon Beagle weer aanlijnen en natuurlijk bied deze man zijn excuses niet aan, vraagt niet of ik me misschien bezeerd heb na het nog net in balans gebleven op mijn fiets verhaal helemaal niks.
Dus ik stap maar op de fiets en na 10 tellen kon ik het toch niet laten net iets te hard zeggen "Excuses aanvaard hoor meneer!!!"
Plaats reactie