help, bob loopt ineens mank
-
Muiske
- Grote hondenneus

help, bob loopt ineens mank
Bob loopt ineens mank, net bij het rondje lopen was hij niet vooruit te branden. Op de terugweg zag ik dat hij mank loopt. Nu zagen we in zijn voetzooltjes kloven zitten, kan het zijn dat hij daarom mank loopt? We laten hem voor vanacht maar even met rust en als hij morgen weer mankt dan gaan we naar de dierenarts. Maar dit is wel ff schrikken 
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Muiske
- Grote hondenneus

Vanochtend is het erger geworden, hij wilde de bench niet uit. Voor het plassen hebben we hem naar buiten gedragen. Ook bij het eten bleef hij liggen. Hij heeft dus flink pijn. Om 14u kan ik naar de da. Ik snap niet wat het kan zijn. 2 weken geleden is hij gecontroleerd door de da, allee was goed. Gisteren zijn we nog wezen zwemmen, ook niks aan de hand. En als hij zich verstapt had, dan zou het toch niet zo erg moeten zijn?
En ondanks de pijn gaat zn staart nog als een gek heen en weer als tie mij ziet. Wat zijn het toch bijzondere beesten.
En ondanks de pijn gaat zn staart nog als een gek heen en weer als tie mij ziet. Wat zijn het toch bijzondere beesten.
-
Roos
-
mullermariska
- Speurneus

-
Muiske
- Grote hondenneus

Net terug van de dierenarts. Hij wist niet goed wat er aan de hand was. Het kan een peesontsteking zijn, of verstapt, of groeipijnen.. Zijn elleboog zag er goed uit, dus ED was maar een kleine kans. Hij heeft nu pijnstillers gekregen en ik heb een kuur meegekregen. Als het eind van de week niet beter is dan moeten we terug om foto's te maken. Ben benieuwd.
Oja, bob had ook een beetje koorts 39,5 graden, dus dat zou dan op een ontsteking kunnen duiden.
Oja, bob had ook een beetje koorts 39,5 graden, dus dat zou dan op een ontsteking kunnen duiden.